تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820815677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایده‌های پورموسوی و ادامه ماجراجویی


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ایده‌های پورموسوی و ادامه ماجراجویی
استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر این روزها زیباتر از فصل پیش بازی می کند و در دو هفته ابتدایی در نتیجه گیری هم موفق بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، حالا می توان دلیل اعتماد به سیروس پورموسوی دستیار عبدالله ویسی را فهمید!
 نمی شود کتمان کرد فصل پیش رو فصل سخت تری برای استقلال خوزستان نسبت به فصل گذشته است. فصل گذشته استقلال با برتری در برابر مس کرمان در بازی پلی آف در لیگ برتر ماند و بی تعارف هیچ کس حسابی روی این تیم باز نکرده بود و همه در بازی با استقلال خوزستان فکر می کردند حریف آسانی را پیش رو دارند و به راحتی پیروز می شوند اما این فصل نگاه همه حریفان به استقلال خوزستان نگاه تیم قهرمان است. طبیعتا با انگیزه بیشتری به میدان می آیند و می کوشند قهرمان را شکست دهند.
دو بازی ابتدایی استقلال خوزستان نشان داد سیروس پورموسوی که شاید تنها مربی سبیلوی فوتبال ایران باشد چیزهایی در خود دارد و همین دلیل اعتماد باشگاه به وی بوده است.این در نوع بازی استقلال خوزستان در دو هفته اخیر ملموس بود. دیگر تیم در منطقه یک سوم دفاعی تجمع نمی کند و تنها راهکارش ضد حمله نیست.
استقلال خوزستان در بازی با تراکتورسازی دو بار عقب افتاد اما هر دو بازی را به تساوی کشاند و این بار در حالی که استقلال تهران گل مساوی را به ثمر رسانده بود بازی را به سود خود به پایان برد.
او به زیبایی هر چه تمامتر از محمد طیبی بابت اشتباهش در بازی با تراکتورسازی گذشت و او را به بازی برگرداند. اشتباهات عزت الله پورقاز در بازی با ذوب آهن را دید و برایش چاره اندیشید و دیدید که در دو بازی بعد از دیدار با ذوب آهن این بازیکن یکی از خوب های استقلال خوزستان بود.
استقلال خوزستان با ایده های جدید سیروس پورموسوی می تواند به تکرار موفقیت های خود خوشبین باشد هر چند که می گویند استقلال خوزستان این فصل کمی در پرداختی ها به مشکل برخورده است بطوریکه هنوز بابت فصل گذشته با بازیکنان تسویه حساب نکرده و برای فصل جدید هم پولی نداده است.
سیروس پورموسوی مثل عبدالله ویسی نیست. او مثل خودش است اما بی شک از حضور در کنار عبدالله ویسی تجریبات خوبی اندوخته و در حال بهره گیری از آنها است.
این استقلال هم آینده روشنی پیش رو دارد.

11:13  1395/05/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن