تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801768752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارک‌های آبی رونق استخرهای مشهد را گرفته‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پارک‌های آبی رونق استخرهای مشهد را گرفته‌اند
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی گفت: پارک‌های آبی، رونق استخرهای استان را از بین برده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، مجید مشتاق در نشست خبری هیات شنا خراسان رضوی که امروز 10 مردادماه در محل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، عنوان کرد: خوشبختانه فعالیت‌های بسیار خوبی در سال 94 صورت گرفت که باعث شد نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت‌ بسیار بیشتری در هیات شنای استان داشته باشیم، از این میان می‌توان به دعوت 10 شناگر از خراسان رضوی به اردوی تیم ملی اشاره کرد که پر افتخارترین این شناگران آریا نسیمی شاد تنها نماینده المپیکی کشور در رشته شناست.


وی گفت: نسیمی شاد یک ظرفیت و شانس بزرگ برای خراسان و کشور ماست که باید با برنامه‌ای مدون و برنامه ریزی شده از حضور این ورزشکار برای ۳ یا ۴ المپیک آینده استفاده کنیم، اما باید شرایطی نیز از سوی فدراسیون فراهم شود.


وی ادامه داد: خوشبختانه در بحث اعزام‌ها در رده سنی 11 تا 12 سال سه شناگر به مسابقات ترکیه اعزام کردیم، دررقابت‌های جایزه بزرگ دبی در سال گذشته دو شناگر اعزامی به این مسابقات داشتیم که به لطف خدا در تمامی رقابت‌های بین المللی و برون مرزی نتایج بسیار خوب و شایسته‌ای کسب کردیم، در مسابقات لیگ برتر شنا هم تیم موج‌های آبی هرساله با قدرت شرکت می‌کند و توانسته مقام قهرمانی این رقابت‌ها را بدست آورد.


 مشتاق اضافه کرد: اخیرا هم مسابقات آموزشگاه‌ها را با هماهنگی آموزش و پرورش برگزار کردیم از طرف دیگر خوشبختانه مسابقات لیگ استان به خوبی برگزار می‌شود و باشگاه‌های شنا استان با استقبال در این مسابقات شرکت می‌کنند.


رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی درخصوص فعالیت شنای بانوان گفت: خوشبختانه در قسمت بانوان هم حرف‌های زیادی برای گفتن در کشور داریم و تیم شنای بانوان استان متشکل از 96 شناگر در استخر هاشمی نژاد به طور مرتب تمرین می‌کنند و تنها مشکل این رشته این است که شناگران بانوان ما نمی‌توانند در مسابقات برون مرزی شرکت کنند.


وی در خصوص استعدادیابی رشته شنا در سطح خراسان رضوی خاطرنشان کرد: معمولا بهترین سطح استعدادیابی رشته شنا در ایران 6 تا 8 سال است که پس از استعدادیابی و داشتن فاکتورهای لازم شناگر تحت آموزش‌های مربیان خوب استان قرار می‌گیرد که خوشبختانه در سطح استان 339 نفر مربی و 223 نفر داور داریم.


وی درخصوص جایگاه واترپلو و شیرجه خراسان رضوی عنوان کرد: در سال 94 با برگزاری لیگ‌های داخلی استان توانستیم رشته واترپلو را در سطح استان گسترش دهیم و در این رشته پیشرفت‌های زیادی داشته باشیم، سه نفر از مربیان خوب استان که از مربیان تیم ملی بوده‌اند در بحث پایه اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوبی داشته‌اند که نتایج آن را نیز دیدیم و در حال حاضر 6 نفر از ورزشکاران واترپلو استان به اردوی به تیم ملی دعوت شده اند و باقرپور توانست به همراه تیم ملی در مسابقات واترپلو آسیا حضور یابد.


مشتاق اضافه کرد: در رشته شیرجه نیز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است که صادقی از خراسان در این رشته به اردوی تیم ملی دعوت شده است، امیدواریم رشته واترپلو همانند شنا در سال‌های آینده برای استان افتخارآفرین باشد.


 رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی درخصوص کمیته‌های هیات افزود: تمامی کمیته‌های هیات فعال هستند و این فعالیت باعث شده هیات شنا یک مجموعه کاملی را تشکیل بدهد. متاسفانه هیات شنا حالت مالی انقباضی دارد اما با تمام برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم هیات شنا به صورت خصوصی توسط باشگاه‌ها، استخرها و ... تقریبا هزینه‎هایش را تامین می‎کند.


وی ادامه داد: درحال حاضر 11 تیم در سطح استان داریم که از این تعداد هفت تیم فعال هستند. در مسابقات کشوری تیم خراسان رضوی همیشه اول یا دوم است و از لحاظ فنی هم رده‌های سنی 15 سال ما رکوردهای بزرگسالان کشور را از آن خود می‌کنند.


مشتاق درباره هیات شهرستان‌های خراسان رضوی گفت: خوشبختانه شهرستان‌های نیشابور، سبزوار، قوچان، سرخس و تربت بسیار فعال و قدرتمند هستند به طوری که نیشابور به تنهایی تیمی با قدرت به مسابقات کشوری اعزام می‌کند و جایگاه سوم کشور را از آن خود می‌کند.
 
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی تاکید کرد: پارک‌های آبی برغم اینکه از لحاظ اقتصادی برای استان ما خوب بوده‌اند اما رونق استخر‌ها را کم کرده‌اند و تقریبا باعث از بین رفتن استخرهای ما شده‌اند به همین دلیل تلاش شد تا استخر‌های سطح شهر مشهد به سمت آموزش و تربیت ورزشکاران حرکت کنند و طرح‌ها و دوره‌های مختلفی در این زمینه انجام شده است.


حمید مبرز یکی از شناگران المپیکی گذشته خراسان در ادامه نشست اظهار کرد: شنا خراسان رضوی نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته است. باید در استان با برنامه پیش برویم و مربیان استان با علم روز آشنا شوند و همیشه به روز باشند.


وی ادامه داد: با توجه به حضورم در استرالیا به عنوان مربی که آکادمی شنا را در استرالیا اداره می‌کند، شنا خراسان رضوی اگر می‌خواهد همانند کشورهای استرالیا شود باید برنامه‌های بلندمدت داشته باشد و با استعدادیابی‌های منظم در سنین پایین و جذب زیاد شناگر و نوآموز بتواند این رشته را گسترش دهد.


وی در خصوص آریا نسیمی شاد نیز خاطرنشان کرد: آریا نسیمی‌شاد یکی از بهترین شناگران کشور است. قطعا اگر آریا در استرالیا بود برنامه بلندمدتی برای موفقیت وی برنامه ریزی می کردند. نسیمی‌شاد هنوز نوجوان است و ما می‌توانیم با برنامه‌ریزی بلند مدت برای این شناگر قهرمان، در آینده نتایح بسیار ارزشمندی کسب کنیم. قطعا حضور نسیمی‌شاد در تورنومنت‌های بزرگ باعث پیشرفت این شناگر با استعداد می‌شود.






۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن