تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819529004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضاپور: ایران باید يک گام محکم دیگر تا قهرمانی بردارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رضاپور: ایران باید يک گام محکم دیگر تا قهرمانی بردارد
کارشناس بسکتبال کشورمان گفت: تيم ايران با غلبه بر کره جنوبی جهانی شد اما فردا در ديدار با ژاپن بايد يک گام ديگر تا قهرمانی بسکتبال جوانان آسيا بردارد.

رضاپور: ایران باید يک گام محکم دیگر تا قهرمانی بردارد
افشین رضاپور در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بسکتباليست های جوان ايران پس از پيروزی بر چين روحيه بهتری پيدا کردند و با مرور اشتباهات خود در بازی پیش با کره جنوبی و رفع نواقص تاکتيکی همان بازی به ديدار کره جنوبي رفتند. کره جنوبی همانند بازی گذشته قصد دفاع کرده بود اما بازیکنان در زمين مسابقه به خوبی يکديگر را پيدا کردند و اجازه ندادند بازيکنان حريف، در دفاع موفق عمل کنند.




رضاپور افزود: ايران با حملات خندان پور و بازيکنان پيرامونش دفاع پرفشار کره را به راحتی پشت سر گذاشت و بازيکنان ما با چشمانی باز، بازي مي کردند که اختلاف 20 امتياز حاصل تلاش بازيکنان ايران در طول مسابقه بود.


کارشناس بسکتبال عنوان کرد:
ايران برای رويارويی با ژاپن که از تيم های خوب اين دوره است  نياز به روحيه بالايی دارد. گارد راس ژاپن باهوش و تکنيکی است و جدال او با امیررضا شه روش از تيم ايران ديدنی مي شود. همچنين خندان پور و رضايي فر که خودشان را پيدا کرده بودند از ارکان اصلی بازی ما در ديدار امروز با ژاپن بشمار مي رود.


رضاپور در پایان بیان کرد: همه نفرات ايران در بازی با کره جنوبی مثل بازی با چين جنگيدند و يک لحظه پا پس نکشيدند. خوشبختانه در اين بازی ها تماشاگران هم استقبال خوبی از تيم داشتند و باعث شدند تیم ایران با قدرت بازی کند. 


شایان ذکر است: تيم هاي ملي بسكتبال ايران و كره جنوبی در دومين ديدار از مرحله نيمه نهايی رقابت های قهرمانی بسكتبال زير ١٨ سال آسيا در ساعت ١٨ در تالار آزادی به مصاف يكديگر رفتند و در پايان ايران با نتيجه ٨٧ - ٦٥ این تیم را شکست داد.









۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن