تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820203660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توپ تقلبی روی کیفیت بازی تاثیر می گذارد/ امیدواریم کارت بازی مهاجم افریقایی صادر شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: توپ تقلبی روی کیفیت بازی تاثیر می گذارد/ امیدواریم کارت بازی مهاجم افریقایی صادر شود
سرپرست تیم فوتبال پیکان تهران گفت:طبق قوانین، کنترل توپ برای اصل یا تقلبی بودن در لیگ برتر برعهده نماینده فدارسیون است و اگر توپ استاندارد نباشد آنها پاسخگو هستند.

توپ تقلبی روی کیفیت بازی تاثیر می گذارد/ امیدواریم کارت بازی مهاجم افریقایی صادر شود
سرپرست تیم فوتبال پیکان تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در  خصوص استفاده از توپ های تقلبی  در بازی گسترش فولاد تبریز مقابل پیکان در هفته اول لیگ در تبریز گفت: بدلیل حساسیت بالای بازی متوجه تقلبی بودن توپ نشدیم و طبق قوانین کنترل توپ و اینکه اصل یا تقلبی باشد در لیگ برتر برعهده نماینده فدارسیون است و اگر توپ استاندارد نبوده آنها پاسخگو هستند.

طهماسبی در مورد اینکه سازمان لیگ مقصر است یا گسترش فولادی ها  اظهارکرد: من نمی توانم بگویم چه کسی مقصر است، اما توپ ها باید قبل از بازی بررسی و کنترل شوند.

وی ادامه داد: تقلبی بودن توپ روی کیفیت بازی تاثیر زیادی دارد و دیگر کاری نمی توانیم انجام بدهیم و هر دو تیم متضرر شده اند و فقط امیدوارم این اتفاق در سایر بازی تکرار نشود.

محمد رضا طهماسبی در خصوص بازی مهاجم نیجریه ای پیکان در بازی مقابل صبا هم گفت: امیدواریم کارت ای تی سی مهاجم افریقایی تا روز بازی با صبا صادر شود و بتوانیم از این بازیکن در بازی مقابل صبا قم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: البته باتوجه تعطیلات امکان دارد کارت بازی مهاجم نیجریه ای روز بازی صادر شود و شاید کارت بازیکن ما نیز همانند کارت بازی محمد نوری بین دونیمه صادر شود و به دست ما برسد .

سرپرست تیم پیکان درباره شرایط ورزشگاه شهرقدس اظهارکرد: ورزشگاه شهر قدس با تلاش مسئولان مربوطه کاملا آماده بازی است روز یکشنبه میزبان خوبی برای صبای قم خواهیم بود.

انتهای پیام /






۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن