تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819442803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستور عفو عمومی بشار اسد برای حلب+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
دستور عفو عمومی بشار اسد برای حلب+عکس
دستور عفو عمومی بشار اسد برای حلب+عکس همزمان با تشدید محاصره محلات تحت سیطره گروه های تروریستی تکفیری مستقر در بخش شرقی حلب، دفتر ریاست جمهوری سوریه با انتشار بیانیه ای از عفو عمومی کلیه افراد مسلح در صورت تسلیم به واحدهای نظامی سوری خبر داده است.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ همزمان با تشدید محاصره محلات تحت سیطره گروه های تروریستی تکفیری مستقر در بخش شرقی حلب، دفتر ریاست جمهوری سوریه با انتشار بیانیه ای از عفو عمومی کلیه افراد مسلح در صورت تسلیم به واحدهای نظامی سوری خبر داده است.


بنابر این گزارش، دکتر بشار اسد رئیس جمهور سوریه ساعتی پیش دستور عفو کامل کلیه افراد مسلح بومی که خود را در اسرع وقت به نیروهای ارتش سوریه تسلیم کنند صادر کرده است. این دستور به مدت 3 ماه دارای اعتبار می باشد. لازم به ذکر است که نیروهای نظامی سوری با پستیبانی واحدهای ویژه حزب الله روز گذشته موفق به قطع کامل جاده تدارکاتی کاستلو در شمال شهر حلب شدند که تروریستهای تکفیری از آن برای انتقال سلاح و تدارکات نظامی از مرزهای ترکیه به داخل شهر استفاده می کردند. همزمان، منابع دولتی سوریه سه معبر امن برای خورج غیرنظامیان در داخل حلب و یک معبر برای تسلیم تروریستهای تکفیری به واحدهای نظامی در نزدیکی جاده کاستلو اعلام کرده اند.


منبع: مشرق


95/5/7 - 14:21 - 2016-7-28 14:21:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن