تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820438108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طالقانی: هواداران فحاشی کنند ، طبق قانون عمل می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: طالقانی: هواداران فحاشی کنند ، طبق قانون عمل می کنیم
رئیس هیات فوتبال استان خوزستان گفت: همیشه هر اتفاقی که رخ دهد طبق قانون عمل و تلاش می کنیم تا در اهواز به منصوریان فحاشی نشود.


کاظم طالقانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اظهارات منصوریان مبنی براینکه در صورت توهین به او در دیدار مقابل استقلال خوزستان هواداران این تیم باید محروم شوند ، بیان کرد: همیشه هر اتفاقی که رخ دهد ، طبق قانون عمل می کنیم ، منصوریان مربی بزرگ و قابل احترامی است و اگر قرار باشد به او فحاشی شود به طور قطع عوامل آن را شناسایی و از این کار جلوگیری می کنیم.

وی افزود: هواداران فوتبال ایران باید به یاد داشته باشند که هر زمان تیم شان پیروز نمی شود نیز ادب و فرهنگ یادشان نرود و از تیم های خود حمایت کنند تا فرهنگ سازی در فوتبال کشورمان ایجاد شود.
 
طالقانی درباره اتفاقات رخ داده برای منصوریان در گذشته اظهار داشت: صحبت های علیرضا منصوریان درست است ، وی 2 سال قبل و پس از دیدار تیمش مقابل الاهلی امارات صحبتی را مطرح کرده بود که برداشت بدی شد ، یکسری اتفاقات روی سکوها اجتناب ناپذیر است و تعداد اندکی هواداران هستند که احساساتی می شوند و نمی توان آنها را کنترل کرد. هدف مان برگزاری یک بازی خوب همراه با یک فرهنگ جوانمردانه است که امیدوارم به این هدف دست یابیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون درباره زمان برگزاری جلسه بعدی هیات رئیسه گفت: اکنون تکلیف دبیرکل و سرپرست سازمان لیگ مشخص شده و حرف خاصی وجود ندارد. هر زمان که به ما اعلام کنند در جلسه حاضر می شویم و درباره تاریخ آن نیز از سخنکو هیات رییسه باید مطلع شوید.





۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن