تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813083130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوری: شرایط آماده سازی مناسبی نداشتیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نوری: شرایط آماده سازی مناسبی نداشتیم
سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان گفت : بازی های تدارکاتی کمی داشتیم و نتوانستیم براساس برنامه عمل کنیم. اگر این چنین نبود ما کره و ژاپن را شکست می دادیم.

نوری: شرایط آماده سازی مناسبی نداشتیم
محمد نوری سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، از قرعه ملی پوشان جوان در مرحله بعد گفت : نتوانستیم اول گروه بشویم و بازی مقابل کره جنوبی و ژاپن را واگذار کردیم به همین دلیل کار سخت تری داریم و باید به مصاف چین برویم . 

وی در خصوص بازی مقابل کره جنوبی اظهار داشت : متاسفانه ما پیش از حضور در این مسابقات تنها 4 بازی انجام دادیم .این در حالی است که در سال 2008 نزدیک به 150 بازی داشتیم که بالای 40 بازی آن خارجی و بقیه تورنومنت های داخلی با حضور تیم های خوب بود . اما متاسفانه حالا این شرایط وجود نداشت و بازیکنان ما از جهت روحی و روانی شرایط خوب و مساعدی ندارند . 


نوری در خصوص وضعیت کاپیتان تیم ملی آذری هم اظهار داشت : کاپیتان ما همچنان مصدوم است و به دلیل مسایل روحی هنوز نتوانسته به آمادگی 100 درصد برسد و دلیل این موضوع هم بازی های کمی بود که بازیکنان ما انجام داده اند و نتوانسته اند فشار کافی را داشته باشند. 


سرمربی تیم ملی در مورد انتقاد های موجود از نحوه بازی ملی پوشان هم گفت: ما هم پرس را انجام می دهیم و ما هم برنامه هایی داریم اما متاسفانه تمام این برنامه ها را در تیم خودمان انجام داده ایم و حریفی نداشتینم تا بر روی این مسایل کار کنیم . 


نوری افزود : اگر تیم قوی تر و شرایط بهتری داشتیم هم می توانستیم مقابل کره جنوبی به برتری برسیم و هم در مقابل ژاپن برنده باشیم . 


سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان در پایان اظهار داشت : اگر چه تیم ملی چین بسیار قدرتمند است اما ما نا امید نیستیم و برای باخت به میدان نمی رویم . 





۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن