تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813149352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصرار بارسلونا به حفظ آردا


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اصرار بارسلونا به حفظ آردا
بر خلاف اخبار روزهای اخیر، باشگاه بارسلونا اعلام کرد که به آردا توران نیاز دارد و مجوز جدایی این بازیکن را صادر نخواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو فرناندز، از اعضای کادر مدیریتی بارسلونا در این خصوص گفت: "آردا توران فصل سختی را پشت سر گذاشت. اما ما از کیفیت او در سالهای قبل آگاه هستیم و منتظر عملکردی نظیر دوران حضورش در اتلتیکو مادرید باقی می‌مانیم.   فرناندز ادامه داد: هرگز به فروش آردا فکر نکرده‌ایم. او اینجا باقی خواهد ماند و از ارکان مهم در فصل آتی خواهد بود.   به علت  مشکلات و محرومیتی که سال قبل گریبانگیر او بود، آردا فصل قبل نتوانست توانایی های خود را نشان دهد اما فصل جدید، سالی متفوات برای آردا توران می باشد و ما تلاش سخت در تمرینات را نظاره گر هستیم".    

    آردا توران سال گذشته با مبلغ 40 میلیون یورو به بارسا ملحق شد اما حالا شایعاتی در مورد تمایل میلان و آرسنال برای جذب او شنیده می‌شود.   فرناندز همچنین در مورد مارتین موتنویا و کریستین تئو و شرایط این دو بازیکن گفت: "در مورد مونتویا هنوز هیچ چیز مشخص نیست ولی در حال مذاکره با والنسیا هستیم. تئو هم دوران خوبی را در پورتو سری کرد و ما منتظر اتفاقات روزهای آینده باقی خواهیم ماند".

19:53  1395/05/06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن