تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815637359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتظار 52 دقیقه‌ای برای دیدن گل!


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: انتظار 52 دقیقه‌ای برای دیدن گل!
نکته جالب توجه اینکه برخی از مربیان در پایان هفته نخست افت بدنی تیمشان را عامل عدم نتیجه گیری مطلوب و هم چنین بازی زیبا بر می شمرند و می گویند با گذشت چند هفته بدن بازیکنان رها خواهد شد و بهترین بازی را به نمایش خواهند گذاشت!


عبور 14 توپ از خط دروازه معدل گل 1.75 را برای هر بازی به ثبت رسانده است. این نشان می دهد بازی های لیگ برتر هنوز به استاندارد فوتبال تهاجمی نزدیک نشده است!


به گزارش "ورزش سه"، فوتبال تهاجمی به فوتبالی اطلاق می شود که میانیگن گل زده اش در هر بازی 2.5 گل باشد، هر چند در برخی از لیگ های معتبر این عدد از 2.5 عبور کرده و در حال نزدیک شدن به عدد 3 است.


در فوتبال حرفه ای تماشاگر برای دیدن یک گل نزدیک به 30 دقیقه انتظار می کشد در حالی که این انتظار در فوتبال ایران بیش از یک نیمه است و در هفته نخست لیگ برتر به طور میانگین در هر 52 دقیقه یک گل به ثمر رسیده است.


از 14 گلی که در هفته نخست به ثمر رسید 4 گل در نیمه اول و 10 گل در نیمه دوم به ثمر رسیده است. پراکندگی گل در 30 دقیقه اول 3 گل، در 30 دقیقه دوم 5 گل و در 30 دقیقه سوم 6 گل بوده است. این نشان می دهد که تیم ها بازی را با نیت ارزیابی از یکدیگر شروع می کنند و در نیمه نخست به جای ریسک کردن ترجیح می دهند یکدیگر را محک بزنند. می شود این برداشت را هم داشت که تیم های لیگ برتری بازی را محتاط آغاز می کنند و بیشتر گل زده اشان در 30 دقیقه پایانی است.


پیش تر این ایراد به تیم ملی وارد بود که دفاعی فوتبال می کند و کم گل می زند. هر چند کی روش برای خود دفاعیاتی داشت. او می گفت با توجه به بالا بودن میانگین سنی تیمش و اینکه باید برای صعود به جام جهانی و حضور در جام جهانی تلاش کند چاره ای ندارد که بدین شکل فوتبال کند. هر چند وی می توانست زودتر و در جام ملت های آسیا به عبور از تاکتیک دفاع به حمله برسد.


با این حال اینروزها تیم ملی تهاجی بازی می کند و این باشگاه ها هستند که قدرت ریسک شان پا ئین آمده و به گل نخوردن بیشتر از گل زدن فکر می کنند.


با این حال نه صرف دفاع کردن خوب است و نه حمله کردن. در برهه ای پرسپولیس علی دایی در 30 بازی 15 گل خورد. یعنی هر بازی نیم گل اما قهرمان نشد و فصل گذشته این تیم بهترین خط حمله لیگ برتر را داشت اما باز هم قهرمان نشد. بهترین شیوه بازی تلفیق این دو ترفند است. گل نخوردن در سایه گل زدن. فوتبال دو بخش است. حمله و دفاع.


نکته جالب توجه اینکه برخی از مربیان در پایان هفته نخست افت بدنی تیمشان را عامل عدم نتیجه گیری مطلوب و هم چنین بازی زیبا بر می شمرند و می گویند با گذشت چند هفته بدن بازیکنان رها خواهد شد و بهترین بازی را به نمایش خواهند گذاشت! در حالی که در فوتبال حرفه ای بیشترین میزان دوندگی بازیکنان تیم ها در هفته اول به ثبت می رسد چرا که بدن بازیکنان چند روز پیش از شروع بازی رسمی رها می شود و طبیعی است بازیکن در اولین مسابقه از بیشترین توان خود بهره ببرد.




تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - 27 July 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن