تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813225070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبِ شیرین عزت‌اللهی تکمیل نشد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شبِ شیرین عزت‌اللهی تکمیل نشد
تیم روستوف در شب گلزنی هافبک ایرانی خود به تساوی 2 بر 2 رضایت داد تا از رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

  به گزارش "ورزش سه"، در یکی از 9 مسابقه پلی آف لیگ قهرمانان اروپا امشب تیم‌های روستوف و اندرلخت در حالی به مصاف هم رفتند که بازی رفت در زمین تیم بلژیکی با حساب یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یافته بود.
بردی‌اُف امشب از ابتدا سعید عزت‌اللهی بازیکن ایرانی تیمش را در ترکیب قرار داده بود که این هافبک در دقیقه 16 توانست روی ریباند ضربه ایستگاهی، از مقابل دروازه گلزنی کند تا گل دقیقه 3 اندرلخت که توسط هانی به ثمر رسیده بود جبران شود و تیم روسی را در حضور تماشاگرانش به صعود امیدوار نگه دارد.
نیمه اول این دیدار با حساب یک بر یک پایان یافت اما با شروع نیمه دوم مجددا اندرلخت بود که در دقیقه 53 با ضربه یوری تیلمانس مجددا پیش افتاد و در آستانه راهیابی به مرحله بعد قرار گرفت اما بردی‌اُف سه دقیقه با آوردن سردار آزمون به زمین شکل هجومی‌تری به بازی روستوف داد که موفق شدند در دقیقه 60 روی پنالتیِ پولاز گل تساوی را بزنند و دوباره به مسابقه برگردند.
روستوف که برای زدن دو گل دیگر تلاش می‌کرد تا پایان بازی نتوانست کاری از پیش ببرد و با نتیجه 2 بر 2 و احتساب شکست یک بر صفر در بازی رفت، از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.
ضمنا عزت‌اللهی زننده نخستین گل روستوف در دقیقه 83 جای خود را به ترجنف داد.

01:05  1395/05/06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن