تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815552525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقف گسترش مقابل پیکان


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
توقف گسترش مقابل پیکان
توقف گسترش مقابل پیکان هفته اول شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی تیم‌های گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران پیگیری شد.


به گزارش فرهنگ نیوز،  در چارچوب هفته اول شانزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18:15 امروز (سه‌شنبه) یک دیدار در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز بین دو تیم گسترش فولاد تبریز و پیکان به قضاوت پیام حیدری برگزار شد که در پایان به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.
 
این دیدار در نیمه اول با فشار تیم میزبان همراه بود، اما بی‌دقتی مهاجمان گسترش فولاد مانع از آن شد تا آبی‌پوشان تبریزی به گل برسند. نیمه اول با تساوی بدون گل طرفین به اتمام رسید در حالی که پیکان در این نیمه، بیشتر حالت تدافعی به خود گرفته بود.
 
در نیمه دوم شرایط دچار تغییر شد و این پیکان بود که حملات خود روی دروازه میزبان را طراحی کرد، ولی این تیم نیز در زمان حمله زهردار ظاهر نشد تا از حدود دقیقه 60، بازی به تعادل کشیده شود. گسترشی‌ها که عطش بیشتری برای پیروزی از خود نشان می‌دادند، دو فرصت بسیار خوب دیگر را در ادامه بازی از دست دادند تا این بازی نه‌چندان زیبا با تساوی بدون گل خاتمه یابد.
 
گفتنی است لئون هاراپتیان،‌ حامد شیری و سیاوش یزدانی از پیکان و داریوش شجاعیان و محمدرضا خلعتبری از گسترش فولاد از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
 









95/5/5 - 19:50 - 2016-7-26 19:50:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن