تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820654121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشکاری که خادم امام حسین شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ورزشکاری که خادم امام حسین شد
حسین ترحمی در سال 1374 ورزش موتور سواری را آغاز کرده و در سال 90 نیز از سوی سازمان حج و زیارت دارای کد مخصوص مداحی شد .
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ حسین ترحمی داور و موتور سوار سمنانی است که فعالیت خود را از سال 1379 به صورت حرفه ای شروع کرده و خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان به سراغ این ورزشکار رفته است .
1- خودتون را معرفی کنید؟ حسین ترحمی هستم 37 ساله . در جنوب شهر سمنان در خانواده ای مذهبی متولد شدم . در سن 7 سالگی پدرم به رحمت خدا رفت و در کنار کانون گرم مادرم پرورش یافتم و بزرگ شدم . خداوند نیز به بنده عنایت داشت و صدای خوبی را به من هدیه کرد و باعث شد تا قاری قرآن شوم و در طول تحصیلاتم در رشته های مختلف قرآن و اذان در مسابقات شرکت کردم  و مقام های اول شهرستانی ، استانی و حتی کشوری نیز کسب کردم .
2- شغل اصلی شما چیه ؟ من 15 ساله که مشاور املاک هستم و در کنار شغلم در رشته ی موتور سواری و اتومبیل رانی نیز فعالیت می کنم .
3- در چه سالی شروع به موتور سواری و اتومبیل رانی کردید ؟ در سال 1379 ورزش موتور سواری را به صورت حرفه ای آغاز کردم و در سال 1384 رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی شهر سمنان شدم .


ورزشکاری که خادم امام حسین شد



4 - آیا در مسابقات ورزشی هم شرکت کردید ؟ بارها و بارها در مسابقات مختلف شرکت کردم و مقام های اول تا سوم شهرستانی و استانی کسب کردم .
5- در چه مکانی شروع به موتور سواری کردید ؟ زمین پیست موتوری که واقع در بلوار علویان بود را به پیست معمولی تبدیل کردم و فعالیتم از آنجا آغاز شد.


ورزشکاری که خادم امام حسین شد



ورزشکاری که خادم امام حسین شد


6- چطور شد که به فکر ایجاد پیست جدید افتادی ؟ به علت مرغوب نبودن خاک زمین پیست قبلی تصمیم گرفتیم به همت بچه های موتور سواری  پیست جدیدی و استانداردی رو ایجاد کنیم . هم چنین در سال 89 و در هفته ی بسیج که مسابقات کشوری در این زمین برگزار شد باعث شد تا به فکر ایجاد پیست جدید بیفتیم و در نهایت با همت هیات موتور سواری و اداره ورزشی _ شهرداری _ سازمان عمران _اداره راه و فرمانداری  از سال 90 تا 94 پیست تقریبا خوبی جهت ورزش موتور کراس احداث گردید و مسابقات مختلف موتور سواری و اتومبیل رانی در سطح شهر در این پیست برگزار شد .
7 - آیا مدرک داوری هم دارید ؟ بله ، بنده دارای مدرک مربی گری و داوری موتور و اتومبیل رانی از فدراسیون می باشم .
8 - رشته ی اتومبیل رانی و موتور هر کدام دارای چه رشته هایی هستند ؟ رشته ی موتور و اتومبیل رانی هر کدام شامل چند شاخه است . شاخه های موتور شامل کراس ، ریس ، سرعت ، تریال ، رود ریسینگ ، تریل و رژه خیابانی است . شاخه های اتومبیل نیز شامل اسلالوم، سرعت ، فرمول 1 و 2 ، کارتینگ ، کلاسیک ، اسپرت ، رالی و خانواده است .


ورزشکاری که خادم امام حسین شد



ورزشکاری که خادم امام حسین شد


9 - اگر شخصی بخواهد از ابتدا این کار را شروع کند چه شرایطی لازم است ؟ علاقه ، داشتن وسایل مخصوص رشته ورزشی و لباس ایمنی
10 -  آقای ترحمی گویا شما مداح و ذاکر اهل بیت هم هستید ، در خصوص این کارتون توضیحی بفرمایید ؟ من از سال 90 و پس از گذراندن چندین مرحله آزمون های سخت به صورت کتبی و عملی از سوی سازمان حج و زیارت دارای کد مخصوص مداحی هستم و بارها به عنوان ذاکر و مداح به حج ، سوریه و عتبات عالیات و راهیان نور اعزام شدم .
11 - آیا درخواستی از مسؤلین دارید ؟ بله ، توجه زیاد به این رشته ورزشی و اهمیت به آن ، زیرا پیست مناسبی برای موتور ریس و اتومبیل رانی وجود ندارد .
و حرف آخر : از مسئولینی که به ما کمک نموده اند تشکر می کنم . اما حمایت اداره  ورزشی خیلی ضعیف است و بودجه و امکانات محدود است . تقاضا ی بنده از مسؤلین این است که به این رشته جذاب و مردم پسند و هیجانی اهمیت بیشترب بدهند و ما را یاری رسان باشند .
انتهای پیام / ن






۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن