تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819657637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک شکایت احتمالی دیگر علیه استقلال در راه است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: یک شکایت احتمالی دیگر علیه استقلال در راه است
باشگاه نفت تهران که پیش از این انتقال میلاد زکی پور به استقلال را غیرقانونی دانسته بود به طور ویژه پیگیر این شکایت بوده و از سازمان لیگ خواسته مانع از بازی کردن این بازیکن شود.
به گزارش نامه نیوز ، پس از آنکه علیرضا بیرانوند و علیرضا منصوریان به دلیل اینکه کمتر از 50 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده بودند طبق قوانین قراردادشان را فسخ کردند اما پس از آن فدراسیون فوتبال اعلام کرد هیچ یک از اعضای نفت حق فسخ ندارند اما پس از این مدت خبر فسخ قرارداد زکی پور به دلیل عدم دریافت 50 درصد قرارداد منتشر شد و باشگاه نفت هم انتقال زکی پور به استقلال را غیرقانونی دانسته و شکایت خود را به کمیته انضباطی ارائه کرد. طبق اخبار دریافتی کاپ منصور قنبرزاده مدیرعامل وقت نفت تهران با ارسال نامه ای به سازمان لیگ و ارسال رونوشت آن به دیگر مسئولان عقد قرارداد زکی پور با استقلال را غیرقانونی دانسته و خواهان جلوگیری از کارت بازی این بازیکن دانسته اما سازمان لیگ کارت بازی این بازیکن را صادر کرده و باشگاه نفت به طور جدی پیگیر است که مانع از تضییع حق خود شود.

زکی پور مدافع چپ و بازیکنی با آتیه که بزرگسال هم محسوب نمی شود از نگاه نفتی ها یک سال دیگر قرارداد داشته و فسخ قراردادش خارج از قوانین بوده است. حال باید دید منصوریان چه تصمیمی در قبال زکی پور می گیرد.

منصوریان در کنفرانس خبری اعلام کرده که زکی پور به خاطر دریافتی کمتر از 50 درصد قراردادش را فسخ کرده اما نفتی ها معتقدند طبق دستور مصوب فدراسیون هیچ یک از نفرات تیم حق جدایی و فسخ نداشتند.

باشگاه نفت از آنجا که پیش از این شکایت خود را اعلام داشته همچنان پیگیر است تا بتواند این بازیکن را مانع از بازی اش شوند و آن را به تیم خود بازگرداند. حال اگر منصوریان از زکی پور استفاده کند قطعا نفتی ها شکایت خود را پیگیری کرده و جنجال جدیدی به وجود می آید.

اخبار جدید نشان می دهد که منصوریان نام زکی پور را در لیست خود قرار نداده و ریسک نخواهد کرد و از نورافکن یاد می شود ولی باید دید زکی پور به عنوان نیمکت نشین در لیست 18 نفره قرار می گیرد یا خیر.



منبع: کاپ


۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن