تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805500761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقه‌ بازترین ورزشکارهای قهرمان جهان + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: برخی از ورزشکاران که به هر نحوی می‌خواهند به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند، برای رسیدن به مقاصدشان دست به حقه می‌زنند.

حقه‌ بازترین ورزشکارهای قهرمان جهان
حقه‌ بازترین ورزشکارهای جهان  در جهان ورزش تقلب و دوپینگ دیده می‌شود اما ورزشکاران تنها به این موضوع بسنده نمی‌کنند و با رفتاری غیر ورزشی یا به عبارتی استفاده از برخی حقه‌ها به دنبال کسب افتخار هستند. بازی پاک بعضی مواقع از نگاه ورزشکاران دور می‌ماند و تنها پیروزی برایشان اهمیت پیدا می‌کند.بیشتر ورزشکاران این‌چنینی، حقه‌شان رو می‌شود اما برخی دیگر بدون این که کسی متوجه شود به کار خود ادامه می‌دهند. شاید بهترین حقه‌ها آنهایی باشند که هیچ کس متوجه‌شان نشد اما برخی از آنها به عنوان بدترین فریب در جهان ورزش ثبت شدند. در ادامه  به برخی از آنها اشاره می‌شود. دونده‌ای که مسیر را دور زدیکی از به یادماندنی‌ترین حقه‌های تاریخ توسط رویسه روییس به ثبت رسید. دونده کوبایی توانست در سال 1980 قهرمان ماراتن بوستون شود. او رکورد قبلی‌اش (6 ماه پیش در ماراتن نیویورک) را 25 دقیقه بهبود بخشید. به همین علت باعث شد برگزار کنندگان و دیگر دوندگان به او مشکوک شوند. در نهایت مشخص شد او از  مسیر میانبر استفاده کرده است.
حقه‌ بازترین ورزشکارهای قهرمان جهان
دونده کوباییسنگین‌ترین ضربه تاریخ بوکسیکی از سیاه‌ترین شب‌های تاریخ بوکس در شانزدهم ژوئن 1983 رقم خورد. در آن شب لوییس رستو، بیلی کالینز را شکست داد. تا اینجا همه چیز عادی به نظر می رسید اما با بررسی جراحت‌های صورت کالینز مشخص شد. این زخم‌ها خیلی عمیق و جراحت‌ها بیش از حد شدید بود. در نهایت مشخص شد رستو درون دستکش‌هایش پارچه‌ای که با گچ  پر شده را جا داده است.
حقه‌ بازترین ورزشکارهای قهرمان جهان
بیلی کالینزشمشیر جادوییبوریس اونیشچنکو شمشیرباز اهل شوروی در المپیک 68 مکزیک با فریب داوران باعث خشم هموطنانش شد. این ورزشکار در دسته شمشیرش تغییراتی را ایجاد کرده بود تا هر زمانی که می خواهد، چراغ به نفعش روشن شود و امتیاز بگیرد اما پیش از بازی برابر جرمی فاکس انگلیسی، حقه‌اش رو شد. اونیشچنکو از ادامه مسابقات محروم شد.
حقه‌ بازترین ورزشکارهای قهرمان جهان
بوریس اونیشچنکومواد منفجره‌ای که تبدیل به چاقو شددر سال 1989، شیلی در ماراکانا مغلوب برزیل شد و نتوانست به جام جهانی ایتالیا صعود کند. روبرتو روخاس، دروازه‌بان شیلی از پرتاب مواد منفجره تماشاگران بهره برد و با چاقو ابروهایش را زد و باعث لغو این بازی شد.
حقه‌ بازترین ورزشکارهای قهرمان جهان
روبرتو روخاسخشن‌ترین حریف دنیارقابت گاهی اوقات به اوج خود می‌رسد، توین‌ هاردینگ و نانسی کریگان در اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه 90 در اسکی روی یخ جز بهترین های این رشته بودند و رقابت سختی با یکدیگر داشتند. رقابت بین این دو نفر باعث تنش شد و به جایی رسید که در بازی‌های آمریکا کریگان و همسرش به زانو هاردینگ ضربه بزنند. این اتفاق باعث شد کریگان برای همیشه محروم شود.
حقه‌ بازترین ورزشکارهای قهرمان جهان
توین‌ هاردینگ و نانسی کریگانلکه سیاه تاریخ ورزش اسپانیا در بسکتبالتیم بسکتبال معلولان اسپانیا در رقابت‌های پارالمپیک 2000 سیدنی حضور داشت و قهرمان شد اما دو بازیکن این تیم هیچ معلولیتی نداشتند.
حقه‌ بازترین ورزشکارهای قهرمان جهان
تیم بسکتبال معلولان اسپانیاکوچک کردن دروازهدر سال 2009 دروازه‌بان تیم گوتنبرگ تیرهای دروازه خود را جابه‌جا کرد تا دروازه کوچک‌تر شود.
حقه‌ بازترین ورزشکارهای قهرمان جهان
دروازه‌بان تیم گوتنبرگدوپینگ دوچرخهیکی از معروف‌ترین حقه‌ها در مسابقات دوچرخه‌سواری دیده شد. فمکه فان‌دن‌درایش در دوچرخه‌اش موتوری کار گذاشته بود که سرعتش را بیشتر می‌کرد.


حقه‌ بازترین ورزشکارهای قهرمان جهان
فمکه فان‌دن‌درایشجام نیوزاخبار مرتبط:ثروتمندترين ورزشکاران حال حاضر جهان + اسامی و ثروت آنهاخنده دارترین گاف‌های ورزشکاران جهان را بخوانید!مایه دار ترین ورزشکاران جهان + تصاویرپز دادن ثروتمندترین ورزشکار دنیا +عکسورزشکاران حقه‌باز را بهتر بشناسید + تصاویر
مطالب پیشنهادی

داشتن اندامی مناسب
چگونه با دفع سموم مضر از بدنتان لاغر شوید !!

تورهای داخلی
برای ماه عسل های رویایی به کجا سفر کنید ؟ !

تورهای داخلی
خوش گذرانی های بهاری/با ما باشید

جراحی زیبایی
نمایش تصویری اعمال جراحی پلاستیک بدن





دوشنبه 4 مرداد 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن