تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819889618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عاشق رئال مادرید هستم و می خواهم برای مدتی طولانی اینجا بمانم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: واران: عاشق رئال مادرید هستم و می خواهم برای مدتی طولانی اینجا بمانم رافائل واران تأکید کرد که در آینده ای نزدیک به جدایی از رئال مادرید فکر نمی کند و می خواهد برای مدتی طولانی در سانتیاگو برنابئو بماند.
۱۳۹۵ دوشنبه ۴ مرداد ساعت 07:00

خبرگزاری پانا+واران

به گزارش پانا؛ با توجه به اینکه همچنان په په و راموس در اکثر دقایق فصل گذشته زوج خط دفاعی رئال مادرید بودند، گزارش هایی مبنی بر تمایل واران به جدایی و انتقال به منچستر یونایتد شنیده می شد، جایی که وی می توانست با سرمربی سابق خود، ژوزه مورینیو تجدید دیدار کند. با اینحال، این مدافع 23 ساله در اردوی پیش فصل رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و در پاسخ به این شایعات گفت: بله، می خواهم امسال اینجا بمانم. فکر می کنم اینجا همه چیز برای ادامه روند پیشرفت من مهیا است. احساس می کنم که باشگاه و هواداران مرا دوست دارند و همیشه با من مثل یکی از اعضای آکادمی باشگاه رفتار کرده اند. بهترین بازیکنان اینجا هستند، همه چیز اینجا برای پیشرفت من مهیا است و من واقعاً مشتاق به پیشرفت هستم. هنوز بهترین ها پیش روی من هستند. واران در پاسخ به اینکه آیا رد پیشنهاد سایر باشگاه ها سخت بوده است، گفت: در زندگی شما تصمیماتی می گیرید، من با باشگاه صحبت کردم، با زیزو صحبت کردم و اطمینان دارم که همچنان اینجا رشد خواهم کرد و هنوز بهترین فرم من در راه است. فصل گذشته مصدومیت همسترینگ، باعث ناامیدی واران شد و او را از فینال لیگ قهرمانان اروپا و حتی رقابت های یورو 2016 محروم کرد، اما واران همه این ها را پشت سر گذاشته است: حقیقت این است که به پایان رساندن فصل بدون حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2016 سخت بود. اما می خواهم آنها را پشت سر بگذارم، می خواهم جلو بروم و فکر می کنم می توانم بهبود یابم. عاشق حضور در باشگاهی مثل رئال مادرید هستم، و می خواهم برای مدتی طولانی اینجا بمانم.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن