تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813003230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاچاق کالا و سود های بالای بانکی مهمترین مانع تولید است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس اتاق بازرگانی قزوین:
قاچاق کالا و سود های بالای بانکی مهمترین مانع تولید است

قزوین


شناسهٔ خبر: 3722499 - یکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- رئیس اتاق بازرگانی قزوین گفت: قاچاق کالا، سود بالای بانکی،ثابت ماندن نرخ ارز و حسابرسی ۱۰ سال گذشته از مهمترین مشکلات تولید است که تولیدکنندگان را با چالش جدی روبرو کرده است. به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کشاورز قاسمی ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از صنعتگران استان قزوین گفت: صنعتگران و تولید کنندگان در سال گذشته بدترین دوران را سپری کردند و در شرایطی که رشد صنعت منفی ۲.۲ و رشد اقتصادی یک درصد  بود دغدغه تولیدکنندگان مضاعف شد. وی افزود: البته این موضوع نافی تلاش مسئولان نیست اما حدود ۳۴ درصد مشکلات مربوط به تولیدکنندگان مصالح ساختمانی، ۱۸ درصد قطعات خودرو،   ۱۲ درصد نساجی و ۱۱ درصد صنایع غذایی است.   کشاورز قاسمی تصریح کرد: اگر بازار رونق پیدا نکند تولید با وضعیت حادتری روبرو خواهد شد لذا برای خروج از رکود اقتصادی باید بازار رونق داشته باشد و با رفع موانع انگیزه سرمایه گذاران برای کار و تلاش تقویت شود.

وی گفت: نرخ ارز و بالا بودن سودهای بانکی و حسابرسی ۱۰ سال گذشته از دیگر مشکلات تولیدکنندگان است و دولت در سه سال گذشته تلاش کرده تا برای مهار تورم نسبت به ثابت نگهداشتن نرخ ارز هم اقدام کند که این کار موجب رکود بیشتر شده است. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین یادآورشد: باید مشکلات به صورت کارشناسی مطرح شود و واحدهای تولیدی انتظار دارند با حمایت عملی دولت بتوانند مشکلات را پشت سرگذاشته و در روند تولید با آرامش بیشتری گام بردارند. در ادامه آهنگریان رئیس کانون کارفرمایان استان قزوین گفت: مشکلات مربوط به تامین اجتماعی، امور مالیاتی، ضوابط تمدید کارت بازرگانی، قاچاق کالا و موانع صادراتی از چالش های جدی حوزه تولید است که نیازمند بازنگری در قوانین ورفع موانع دست و پاگیر هستیم.

وی افزود: تملک برخی واحدهایی که به دلیل بدهی بانکی توقیف می شوند از دیگر مسائلی است که به افزایش مشکلات تولید منجر می شود و بیکاری را دامن خواهد زد لذا از مسئولان دولتی انتظار داریم در این زمینه نیز بازنگری کنند. آهنگریان تصریح کرد: وقتی صحبت از تولید ملی است باید در عمل بتوانیم حمایت لازم را از صنعتگران داشته باشیم و اگر بستر روان سازی کارها در جامعه فراهم نباشد هیچ کاری به موفقیت نخواهد رسید.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن