تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819260936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت بانوان قایقران به اردوی تیم آبهای آرام


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دعوت بانوان قایقران به اردوی تیم آبهای آرام
هفتمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام بانوان با حضور هشت قایقران جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا 2017 از 9 مردادماه در دریاچه آزادی برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از از فدراسیون قایقرانی، 8 قایقران در بخش کایاک و کانو به هفتمین مرحله اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان رده سنی بزرگسالان دعوت شده اند تا تمرینات دور جدید خود را از 9 مردادماه در دریاچه آزادی آغاز کنند. این مرحله از اردو تا 29 مردادماه ادامه پیدا خواهد کرد.
سونیا نوری زاد سرمربی تیم ملی آبهای آرام بانوان بزرگسالان و فاطمه مجللی کمک مربی اعضای کادر فنی این تیم هستند.
آرزو حکیمی از همدان، نگار علیمحمدی و مائده طهماسبی از تهران، هدیه کاظمی از هرمزگان و گلناز غضنفریان از مازندران در بخش کایاک و آتنا رئوفی از گیلان، مهسا کهنسال از خوزستان و معصومه داناپور از آذربایجان شرقی نفرات دعوت شده به این اردو هستند.
همچنین دریاچه آزادی به منظور برپایی هشتمین مرحله اردوی آمادگی؛ میزبان تیم ملی آبهای آرام مردان جوان خواهد بود.
هشتمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام مردان رده سنی جوانان از 7 مردادماه با حضور 8 قایقران در دریاچه آزادی آغاز می شود.
هرمز فتحی نیا سرمربی کایاک جوانان و الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی هدایت قایقرانان در این مرحله از اردو را بر عهده خواهند داشت.
امیر خوانساری از مازندران، ابوالفضل درجزی، شایان مافی، عرفان منوچهری، محمدرضا صیاد و محمد زارع از گیلان و تارخ طالبی از تهران در بخش کایاک و محمدنبی رضایی از مازندران در بخش کانو نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.  

14:21  1395/05/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن