تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798291046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین وضعیت مصدومان کاروان المپیکی ایران


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
آخرین وضعیت مصدومان کاروان المپیکی ایران
آخرین وضعیت مصدومان کاروان المپیکی ایران مسوول کمیته درمان ورزشکاران اعزامی به المپیک ریو گفت: رضا یزدانی کشتی‌گیر آزادکار وزن 97کیلوگرم در سلامتی کامل به المپیک اعزام نمی‌شود.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ دکتر سید محمد بنی جمالی در رابطه با وضعیت رضا یزدانی، کشتی‌گیر آزادکار وزن 97 کیلوگرم ، اظهار کرد: رضا یزدانی چند ماه قبل از ناحیه آشیل پا دچار آسیب‌دیدگی‌ شدیدی شده بود و همان زمان اعلام کردیم پای او نیاز به عمل جراحی دارد، ولی به خاطر این که  بعد از عمل جراحی 6 تا 9 ماه امکان حضورش در میادین بین‌المللی وجود نداشت و احتمال داشت المپیک را از دست بدهد، با نظر پزشک معالجش قرار بر این شد عمل جراحی وی بعد از  المپیک صورت بگیرد. اما به هر صورت روند درمانی او آن طور که انتظار داشتیم پیش نرفت و وی در سلامت کامل راهی  المپیک ریو نخواهد شد. البته امیدوارم با همین وضعیت نیز بهترین نتیجه را در المپیک ریو کسب کند.

وی همچنین در رابطه با وضعیت بهداد سلیمی برای حضور در  المپیک ریو، خاطر نشان کرد: ما نگرانی خاصی پیرامون سلیمی نداریم زیرا گزارش‌هایی که از وضعیت رکوردگیری وی به دست ما رسیده ، بسیار امیدوار  کننده است و سلیمی در تمرینات خود تا به امروز توانسته بیشتر از انتظارات ظاهر شود.

مسئول کمیته‌ درمان ورزشکاران اعزامی به  المپیک ریو با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم به ورزشکاران اعزامی در خصوص بیماری زیکا، افزود: از یک ماه گذشته تاکنون سعی کرده ایم با برگزاری کلاس‌های آموزشی زیکا برای تمامی ورزشکاران و مربیان اعزامی اطلاعات کافی را نسبت به پیشگیری از  این بیماری در اختیار آنها قرار دهیم. ضمن این که بروشور و پوسترهایی نیز در این ارتباط تهیه شده و در اختیار ورزشکاران اعزامی قرار دادیم تا با اطلاعات کامل و جامع نسبت به این بیماری در رقابت‌های المپیک حضور پیدا کنند. البته من امیدوارم که تمامی ورزشکاران همانند والیبالیست‌ها همکاری خوبی با پزشکان اعزامی در رابطه با این بیماری داشته باشند تا در ریو مشکل خاصی آنها را تهدید نکند.

بنی جمالی تصریح کرد: ما در آموزش‌های خود نکات لازم را پیرامون چگونگی مبارزه با این بیماری به ورزشکاران و مربیان گوشزد کرده‌ایم و این امر بستگی به خود ورزشکار دارد که چقدر این نکات را رعایت کند. البته طبق آنچه که سازمان بهداشت جهانی گزارش داده است، چون برزیل در فصل سرما به سر می‌برد، احتمال ابتلا به این بیماری بسیار کم است، اما به‌ هر حال نگران کننده است و ما از این بابت نگرانی‌های زیادی داریم.

مسئول کمیته‌ درمان ورزشکاران اعزامی به  المپیک ریو ضمن تشکر از مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت که در برگزاری  کلاس های آموزشی با فدراسیون پزشکی - ورزشی همکاری لازم را داشته است، خاطر نشان کرد:  در برگزاری کلاس های آموزشی مبارزه با زیکا، وزارت بهداشت تا به امروز همکاری خوبی را با فدراسیون پزشکی  ورزشی داشته و سعی کرده در جهت پیشگیری از این بیماری اقدامات لازم را به ورزشکاران اعزامی گوشزد کند.

وی ادامه‌ داد: به جز دوچرخه‌سواری و دوومیدانی که اردوهای آنها در داخل کشور نبوده، سایر فدراسیون‌ها در کلاس‌های آموزشی پیشگیری از زیکا شرکت کرده‌اند و همکاری خوبی را در این زمینه  با ما داشته‌اند. البته برای فدراسیون‌های باقی‌ مانده قرار است یک روز قبل از اعزام آنها که در تهران حضور خواهند داشت آموزش‌های لازم داده شود.

بنی جمالی همچنین ضمن تشکر از سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت، اظهار کرد: این وزارتخانه تا به امروز همکاری خوبی را با فدراسیون پزشکی  ورزشی داشته است و با قرار دادن اسپرهای دافع حشرات زیکا سعی کرده در این مسیر ما را در پیشگیری از این بیماری کمک کند. در حال‌ حاضر این اسپری ها را در اختیار کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها قرار داده‌ایم تا در اختیار ورزشکاران اعزامی خود قرار دهند.

وی در پایان در رابطه با پرونده سلامت ورزشکاران پارالمپیکی نیز، گفت: معاینات تخصصی ورزشکاران پارالمپیکی نیز از این هفته‌ شروع شده و ما تمام برنامه‌های آموزشی که برای  المپیکی ها داشته ایم برای پارالمپیکی ها نیز به همان شکل انجام خواهیم داد.

منبع: ایسنا


95/5/3 - 12:41 - 2016-7-24 12:41:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن