تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820133455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح طرح های صنعتی با سرمایه گذاری خارجی و مشارکت داخلی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به دست استاندار البرزدر نظر آباد انجام شد: افتتاح طرح های صنعتی با سرمایه گذاری خارجی و مشارکت داخلی استاندار البرز ضمن بازدید از یک شرکت دارویی در حال احداث، دو طرح صنعتی شهرستان نظرآباد را در مجموع با سرمایه گذاری 100 میلیارد تومانی خارجی و با مشارکت خارجی به خط افتتاح رساند.
۱۳۹۵ شنبه ۲ مرداد ساعت 10:32

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از البرز ،  سیدحمیدطهائی در رأس هیاتی با سفر یک روزه به شهرستان نظرآباد،در شهرک صنعتی،ضمن بازدید از فاز یکی از شرکت های دارویی،دو طرح صنعتی در بخش تولید پارچه و سازه های بنتی را به افتتاح رساند. این طرح ها در مجموع با سرمایه گذاری بالغ بر 100 میلیارد تومان تکمیل و به بهره برداری نهایی خواهد رسید. از امتیازات و شاخصه های طرح های صنعتی مذکور،سرمایه گذاری خارجی با مشارکت داخلی اعلام شد. با راه اندازی و تکمیل طرح های مذکور، 400 هزار نفر بصورت مستقیم وارد چرخه اشتغال خواهند شد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن