تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804031823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مولایی به ریو نرفت اما ماند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مولایی به ریو نرفت اما ماند
بهادر مولایی که در آخرین پست اینستاگرامی خود نوشته بود "یا میمانم یا میروم" از کاروان وزنه برداری در المپیک جا ماند اما از سانحه تصادفی سنگین جان سالم به در برد.

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه شب جلسه شورای فنی فدراسیون وزنه برداری نام 5 وزنه بردار ایران در المپیک را اعلام کرد که بهادر مولایی، وزنه بردار 105 + کیلوگرم در این لیست نبود. خبر غیبت او در ریو به اندازه کافی مورد توجه قرار گرفت اما ساعاتی بعد بهادر در 20 کیلومتری آمل تصادف دلخراشی داشت که از خبر خط خوردنش ناگوارتر بود. این سانحه دلخراش یک مورد فوتی هم به همراه داشت اما مولایی فورا به بیمارستان 17 شهریور آمل و بخش ICU انتقال داده شد تا مداوای لازم صورت گیرد.  
جراحات وارد شده
مولایی بامداد پنجشنبه هنگام بازگشت از تهران در کیلومتر 20 جاده هراز به آمل تصادف کرد. او به همراه تعدادی از بستگان و اعضای خانواده از جمله پدر ، پدربزرگ و برادرش برای شرکت در آئین خداحافظی ملی پوشان وزنه بردار اعزامی به المپیک 2016 به تهران سفر کرده بود و در حال بازگشت به زادگاهش شهرستان بابلسر این اتفاق رخ داد. تمامی سرنشینان خودرو این وزنه بردار در حادثه زخمی شدند و پدربزرگش به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.  

 
بازگشت مولایی به شرایط امیدوار کننده
او بعد از این اتفاق به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شد و در بخش مراقبت های ویژه مورد مداوا قرار گرفت.در ابتدا در عمل جراحی که بر روی پای چپ او انجام شد، استخوان در رفته او به حالت قبلی خود بازگردانده شد و پارگی آرنج و دست و صورت او نیز مداوا شد. در این سانحه تصادف بهادر دچار شکستگی از ناحیه سر، دست وکتف شده بود و  در بخش اورتوپدی بیمارستان بستری بود که پس از بازگشت او به شرایط امیدوار کننده بهادر به بیمارستان امام خمینی ساری اعزام شد.  

 
خوابم برد و نمی دانم چه شد
بهادر مولایی حالا به هوش آمده است و در تشریح چگونگی این سانحه می گوید:« در جاده و پشت فرمان بودم، اما ذهنم درگیر رکوردگیری تیم ملی و حذف از المپیک بود که یک دفعه خوابم بُرد و دیگر نمی‌دانم چه شد.» او برای رفتن به المپیک خود را آماده می کرد و در حالیکه قبل از نظر شورای فنی در اینستاگرام خود نوشته بود:"یا میمانم یا می روم" از رفتن به المپیک جا ماند اما از سانحه تصادف جان سالم به در برد.    

 
مولایی: وزنه برداری دیگری باید خط می خورد که نخورد
او در اولین اظهار نظر خود درباره خط خوردنش از نفرات اعزامی به المپیک روی تخت بیمارستان 17 شهریور گفت:« در اردوی کلاچای رکوردگیری انجام شد و گفته بودند اصلی‌‌ترین رکوردگیری المپیک است من هم وزنه زدم، اما هاشمی اوت کرد و باید خط می‌خورد، اما نخورد. باز هم روز چهارشنبه او را در رکوردگیری شرکت دادند، اما باز هم وزنه زد و خراب کرد با این وجود دوباره او را نگه داشتند در حالی که من و براری خوب کار کردیم، اما مجدداً‌ روز گذشته رکوردگیری انجام شد که منجر به حذف من شد. برای وزنه‌برداری که وزن بالایی دارد سخت است که در عرض یک هفته در 3 - 4 رکوردگیری شرکت کند. بدن من هم خیلی خسته بود و امیدی نداشتم این دفعه وزنه بزنم، اما با غیرت و لطف خدا هر چه داشتم گذاشتم و به این رکوردها رسیدم.  در این جلسه از 26 رأی که 13 نفر دادند، 12 رأی به براری، 10 رأی به هاشمی و 4 رأی به من تعلق گرفت که من را خط زدند. برای من جای تعجب بود که چطور کمیته فنی با این همه تجربه و حضور در ورزش در این 10 سال شناختی از من نداشته و جوانی را که یک سال است به اردوی تیم ملی آمده است انتخاب کردند، واقعاً‌ متأسفم.»   با اینکه اوضاع شرایط بهادر مولایی از حالت نگران کننده خارج شده است و خطرات احتمالی رفع شده اما او به بیمارستان مرکزی ساری منتقل شد تا چند عمل جراحی دیگر روی او انجام شود.

21:31  1395/04/31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن