تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820227309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انفجار کامیون حامل مهمات در اتوبان قزوین-زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: یک تریلر حامل مهمات نظامی در مسیر تاکستان به زنجان منفجر شد و در آتش سوخت.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعاتی قبل کامیون حامل مواد منفجره و مهمات نظامی که درمسیر تاکستان به زنجان بود منفجر شد و در آتش سوخت.

انفجار کامیون حامل مهمات در اتوبان قزوین-زنجان


رضا گروسی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر در باره این حادثه اظهار داشت: ساعتی قبل یکی از چهار خودرو حامل مهمات نظامی متعلق به یکی از نهادهای نظامی در اتوبان قزوین به زنجان دچار حادثه شده و منفجر شد.

وی افزود: این حادثه بر اثر ترکیدن لاستیک تریلر حامل مواد منفجره در محدوده اتوبان قزوین به زنجان در مسیر تاکستان به زنجان حوالی دانشگاه آزاد از مسیر منحرف شد و به گاردریل اتوبان برخورد کرد و منفجر شد.

گروسی تصریح کرد: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه ماموران آتش نشانی تاکستان و قزوین، نیروهای هلال احمر، اورژانس، سپاه، پلیس راه، نیروی انتظامی، با مدیریت صحنه توسط فرماندار تاکستان در محل حاضر شدند و به مهار آتش پرداختند.

وی یادآورشد: خوشبختانه راننده تریلر توانست از حادثه جان سالم به در ببرد و این حادثه هیچ تلفاتی نداشته است.

گروسی گفت: این خودروی حامل مواد منفجره به طور کامل درآتش سوخته است.

وی بیان کرد: سه کامیون دیگر حامل مهمات در حال حاضر متوقف شده اند و کارشناسان نظامی نسبت به تامین امنیت خودروها و مسیر اتوبان اقدامات لازم را انجام می دهند.

اتوبان قزوین به زنجان ساعاتی برای پاکسازی مسیر بسته شده است.
 



دانلود 



لینک را کپی کنید دانلود


۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن