تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820766301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات خارگ ریشه قدیمی دارند/ کنترل جمعیت در جزیره


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بخشدار ویژه خارگ مطرح کرد:
مشکلات خارگ ریشه قدیمی دارند/ کنترل جمعیت در جزیره

بوشهر


شناسهٔ خبر: 3719762 - پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
استانها > بوشهر

.jwplayer{ display: inline-block; } بوشهر - بخشدار ویژه خارگ با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توسعه و پیشرفت جزیره خارگ، گفت: مشکلات خارگ ریشه قدیمی دارند و تلاش داریم تا با همفکری اهالی جزیره این مشکلات را حل کنیم. به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضایی صبح پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی با اقشار مختلف جزیره خارگ اظهار کرد: دولت تدبیر و امید و به‌ویژه استاندار بوشهر حساسیت بسیار بالایی برای رفع مشکلات مردمان شریف خارگ دارند و ما نیز تلاش می‌کنیم مشکلات خارگ را با تفکر خارگی‌ها حل کنیم.  وی افزود: تصمیماتی که در جزیره خارگ گرفته خواهد شد با تفکر مستقیم نخبه‌های خارگ خواهد بود؛ در هیچ جای کشور به اندازه این بخشداری از معتدمین در جلسات تخصصی استفاده نشده است.  رضایی با اشاره اینکه مشکلات خارگ ریشه قدیمی دارند اظهار داشت: جلسات این اتاق فکر باید به‌صورت کارگروه و تخصصی برگزار شود و کمیته‌های تخصصی به‌زودی تشکیل خواهد شد. بخشدار ویژه خارگ اضافه کرد: مشکلی برای برگزاری اتاق فکر و انتقاد نداریم و همفکری و همراهی سرلوحه کار بنده در مدت حضور بخشداری اینجانب در خارگ خواهد بود. 
  
وی با اشاره به حمایت ویژه از بخش ورزش، افزود: تیم هندبال و فوتسال به‌زودی با اسپانسر قوی به قدرت به کار خود در سطح کشور ادامه خواهند داد. رضایی بیان کرد: ما نخبگان زیادی در ورزش جزیره خارگ داریم و مطمئنا نگاه این بخشداری نسبت به ورزش متفاوت خواهد شد؛ به‌زودی کارگروه تخصصی ورزش تشکیل خواهد شد و از مربیان بومی به‌صورت جدی حمایت خواهد شد. به‌زودی خبرهای خوشی در ارتباط با پروژه استخر خارگ به اهالی شریف خارگ خواهیم داد.

وی افزود: به‌زودی ورود و خروج خودروها به جزیره خارگ ساماندهی خواهد شد؛ همچنین شرکت‌های نفتی و ارگان‌های دولتی ملزم به خرید از بازار خارگ خواهند شد و مکاتباتی در این زمینه صورت خواهد گرفت.  رضایی گفت: کارهای بسیار خوبی در حوزه صیادی صورت گرفته است و به‌زودی اطلاع رسانی خواهد شد و پروژه‌های مدنظر، کارهای جهادی است و همکاری تمام ارگان‌ها در پروژه را خواهیم دید. وی بیان کرد: کنترل جمعیت خارگ مد نظر این بخشداری بوده است و کارهای ابتدایی آن در این بخشداری آغاز شده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن