تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803264337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام ورزشكار به المپيك بدون مربي!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اعزام ورزشكار به المپيك بدون مربي!
مانند المپيك لندن، در ريو هم برخي المپيكي‌هاي كشورمان بدون مربي به اين مسابقات اعزام مي‌شوند تا غريبانه‌ در برزيل مسابقه دهند.
نویسنده : ماني سعيدي 


ميلاد وزيري، ملي‌پوش تيروكمان كشورمان وقتي بدون مربي به المپيك لندن رفت و مسابقه داد، بعد از مسابقه نتوانست ناراحتي‌اش را از اينكه مربي‌اش نتوانسته او را كوچ كند، پنهان كند و رو به خبرنگاراني كه به دهكده بازي‌ها رفته بودند، گفت: «غريبانه مسابقه دادم. حداقل چيزي كه براي ورزشكاران در اينجا وجود داشت، حضور مربي در كنارشان بود، اما من تنها بودم و مربي نداشتم.» در نهايت ميلاد براي اينکه تجربه تلخ رقابت غريبانه او براي هم‌تيمي ديگرش تکرار نشود، در مسابقه بعدازظهر همان روز به عنوان مربي، زهرا دهقان را کوچ کرد. دهقان بعد مسابقه گفت: «اگر وزيري نبود نمي‌توانستم اين شرايط را داشته باشم. اين مشکلاتي است که ما داريم. وزيري پيش از مسابقه با مسئولان صحبت کرد که با توجه به اينکه ما مربي نداريم، مرا کوچ کند.»

حالا حكايت ملي‌پوش تيروكمان كشورمان در لندن، قرار است براي برخي ورزشكاران ديگر كشورمان در المپيك ريو هم تكرار شود، المپيكي‌هايي كه در ريو مربي‌اي كنارشان نخواهد بود و خودشان بايد به تنهايي گليم‌شان را از آب بيرون بكشند. عدم اعزام مربيان بعضي از ملي‌پوشان به محدوديت‌هاي برزيلي‌ها و كميته بين‌المللي المپيك برمي‌گردد و در اين بين مربيان هستند كه قرار است قرباني شوند و نامشان از ليست مسافران برزيل خط مي‌خورد تا بعضي از المپيكي‌ها، بدون اينكه مربي كنارشان باشد، مسابقه بدهند.
    
دووميداني يكي از رشته‌هايي است كه از 10دونده، تنها سه نفر با مربي‌شان در المپيك ريو حضور خواهند داشت و هفت دونده به تنهايي در مسابقات ريو شركت مي‌كنند. سه ملي‌پوش کشورمان به نام‌هاي حدادي در پرتاب ديسک، تفتيان در دوي ۱۰۰ متر و قاسمي در دوي ۱۰۰ متر با مربيان اختصاصي خود راهي المپيک مي‌شوند و براي هفت ورزشکار ديگر هيچ مربي ديگري اعزام نمي‌شود. در حالي که ورزشکاران اعتراض زيادي به اعزام نشدن مربيان خود دارند، اين فدراسيون تصميم به اعزام مسئول کميته آموزش به المپيک ۲۰۱۶ ريو گرفته است؛ اعزامي که از همين حالا واکنش دووميداني‌کاران را در پي داشته است. حضور نعيما خواجوي، عضو کميته فني فدراسيون دووميداني در ليست اعزامي اين رشته به برزيل، انتقادات زيادي را متوجه اين فدراسيون كرده است.

ليلا رجبي يکي از اين معترضان در حالي دومين المپيک خود را تجربه خواهد کرد که در دوره قبل نيز مربي در کنارش نبود و امسال نيز همان داستان برايش در حال تکرار شدن است. موضوعي که واکنش شديد او و همسرش را در پي داشته است. پيمان رجبي، همسر اين دووميداني‌کار با انتشار پستي در اينستاگرام خود عنوان کرده متأسفانه با بي‌تدبيري فدراسيون، ليلا رجبي بدون مربي و بايد با ۱۴ مرد به برزيل اعزام شود در حالي که ديگر بانوان ورزشکار حداقل يک همراه خانم در کنار خود دارند. در بخشي از اين پست اينستاگرامي آمده است: «در اين سفر و نه هيچ خانمي به عنوان همراه، بايد با 14 مرد اعزام شود در حالي که بقيه کاروان و تيم‌هاي که بانوان هستن يا همراه مربيان شخصي يا يک خانم به عنوان همراه، در کشور اسلامي مگر مي‌شود يک خانم در اين سفر طولاني بدون همراه يک زن باشد شايد مشکلي ايجاد شود يا کاري، چطور مي‌تواند به يک مرد بگويد.»
    
ندا شهسواري، ملي‌پوش المپيكي تنيس روي ميز كشورمان هم همدرد ليلا رجبي است و او هم طبق تصميم فدراسيون تنيس روي ميز، بدون مربي به ريو خواهد رفت. تنيس روي ميز ايران با سه نماينده دو نفر در بخش مردان و يک نفر در بخش بانوان به نام‌هاي نوشاد عالميان، نيما عالميان و ندا شهسواري راهي المپيک 2016 ريو خواهد شد. با توجه به سهميه در نظر گرفته شده براي اين رشته از سوي کميته ملي المپيک، قرار است جميل لطف‌الله ‌نسبي، سرمربي تيم ملي مردان به عنوان مربي و همچنين مهرداد علي‌قارداشي، رئيس فدراسيون به عنوان سرپرست اعزام شوند. اين در حالي بود که درخواست‌هايي مبني بر اعزام سيما ليموچي نيز مطرح شده بود، اما در نهايت وي نتوانست راهي ريو شود تا شهسواري در دومين حضور پياپي‌اش در المپيک باز هم بدون مربي به ميدان برود. ليموچي همانند دوره گذشته در اين دوره نيز هدايت شهسواري را برعهده داشت و براي دومين بار خواهد بود که نمي‌تواند شاگرد خود را در المپيک همراهي کند. شهسواري كه سابقه حضور در المپيك 2012 را هم دارد، در لندن نيز بدون مربي در اين مسابقات حضور يافت. رضا ميرالماسي، مدير تيم‌هاي ملي در اين باره به خبرگزاري تسنيم گفت: « درخواستي را در اين باره مطرح کرديم که البته اجرايي نشد و لطف‌الله ‌نسبي هدايت هر سه بازيکن را برعهده خواهد داشت.»


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن