تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819210006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انگلیس از ریاست شورای اروپا کناره‌گیری می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: انگلیس از ریاست شورای اروپا کناره‌گیری می‌کند
نخست‌وزیر جدید انگلیس اعلام کرد این کشور از ریاست شش ماهه اتحادیه اروپا کناره‌گیری خواهد کرد.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی‌بی‌سی، انگلیس قصد دارد از ریاست شش ماهه شورای اروپا چشم‌پوشی کند. این اطلاعیه هنگامی منتشر شده است که ترزا مِی – نخست وزیر انگلیس – برای نخستین بار با انگلا مرکل – صدراعظم آلمان – دیدار خواهد کرد.


ترزا می گفت حفظ روابط تجاری مستحکم با اروپا برای موفقیت برکسیت – خروج انگلیس از اتحادیه اروپا – ضروری است.


طبق برنامه‌ریزی‌ها، انگلیس باید در نیمه دوم سال 2017 ریاست شورای اروپا را برعهده می‌گرفت. ریاست این شورا هر شش ماه بین 28 عضو اتحادیه اروپا تغییر می‌کند. این در حالی است که در پی رای مردم انگلیس به خروج از اتحادیه اروپا، ترزا می تصمیم گرفته است نوبت این کشور برای ریاست را به کشور دیگری واگذار کند.


به گفته یکی از سخنگویان دفتر نخست وزیر انگلیس، ترزا می به دونالد توسک – رئیس شورای اروپا – گفت: "این تصمیم برای انگلیس عاقلانه تر است زیرا اکنون مقامات انگلیس مشغول مذاکرات برای خروج از اتحادیه اروپا هستند."


ترزا می همچنین اعلام کرده است مذاکرات رسمی برای خروج از اتحادیه اروپا را پیش از انتهای سال جاری میلادی شروع نخواهد کرد. وی گفت پیش از این، باید با دولت‌های اسکاتلند، ولز، و ایرلند شمالی رای زنی کرده و نظر کسب و کارها، صاحبان صنایع و سهامداران را در این‌باره جویا شود.





۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن