تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815330360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای مسابقات قهرمانی آسیا 4 پارکانویی را به اردو دعوت کردیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برای مسابقات قهرمانی آسیا 4 پارکانویی را به اردو دعوت کردیم
مربی تیم پاراکانو قایقرانی گفت:برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا معلولان که در ازبکستان برگزار می شود 4 پاروزن را به اردو دعوت کردیم.


مسعود مهدوی نیا در گفتگو با  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص قایقرانان انتخابی در مسابقات قهرمان کشوری اظهار کرد:  پس از اتمام مسابقات قهرمان کشوری و بررسی نتایج ،4 پاروزن پاراکانویی مد نظر را به فدراسیون قایقرانی دعوت کردیم که تمرینات را آغاز کنند و برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا معلولان که 7 مهرماه در ازبکستان  برگزار می شود، آماده شوند.
 
مهدوی نیا تاکید کرد: طبق برنامه از پیش تعیین شده تا 8 مرداد شهلا بهروزی راد در ورزشگاه آزدی تهران اردوی تدارکاتی خود را برای حضور در المپیک می گذراند و یک هفته استراحت دارد سپس دهم شهریور برای حضور در مسابقات پارالمپیک عازم ریو می شود.  
 
وی در خصوص تهیه قایق برای شهلا بهروزی راد افزود: قایق را برای این پاروزن پارالمپیکی تهیه کرده ایم اگرچه او با قایق معمولی هم تمرین می کرد و مشکل بزرگی محسوب نمی شد،تفاوتی هم نداشت.به هر حال هزینه حمل و نقلش پرداخت شده است و به زودی وارد ایران می شود.  



انتهای پیام








۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن