تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814798409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی اتوبوس ویژه معلولان به زودی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: راه اندازی اتوبوس ویژه معلولان به زودی
دو دستگاه اتوبوس ویژه معلولان در قزوین راه اندازی می شود.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین گفت  : برای جابجایی راحت معلولان در دو ماه آینده دو دستگاه اتوبوس ویژه در قزوین راه اندازی می شود که زمینه تسهیل در تردد را فراهم خواهد کرد.

وارثی افزود : در استان قزوین ۱۹ هزار معلول به بهزیستی مراجعه کرده و خدمات توانبخشی دریافت می کنند .

وی از ارائه خدمات CBR در همه روستاهای استان خبرداد و اظهارداشت: با پوشش ۱۰۰ درصدی این طرح تمام ساکنان روستایی بامراجعه کارشنا سان بهزیستی از خدمات ما برخوردار شدند و زمینه آموزش برای بهره مندی همه نیازمندان و معلولان ساکن در مناطق روستایی فراهم شده است.

وارثی تصریح کرد: با مراجعه افراد تحصیل کرده وآموزش افراد خانواده و نحوه پرستاری و نگهداری از معلولان شدید تاکنون ۱۱۰ نفر تحت پوشش قرار گرفتند تا بتوانند خانواده های معلول و نیازمند خود را در منزل نگهداری کنند.

وی اضافه کرد: طرح توانمند سازی ضایعات نخاعی از دیگر برنامه هایی است که اجرا شده و در این طرح نیز درسال گذشته ۱۰۰ نفر تحت پوشش قرار گرفتند و امسال نیز پیش بینی می شود ۵۰ نفر از معلولان از این خدمات برخوردار شوند.

وارثی گفت: در زمینه کاشت حلزون هم در سال گذشته ۹۱ نفر از این خدمات برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه  خدمات سازمان در قالب طرحها و برنامه های مراکز غیر دولتی هم پیش بینی شده است گفت :  ۱۸ مرکز شبانه روزی با ۸۰۰ تخت برای سالمندان و بیماران روانی، معلولان ذهنی، جسمی و حرکتی راه اندازی و فعال شده است.

معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین گفت:در حوزه مراکز روزانه در حال حاضر ۱۶ مرکز فعال داریم که سال گذشته یک مرکز نیز به آن اضافه شد و امسال هم  ۴ مرکز دیگر برای خدمت رسانی بهتر در استان راه اندازی خواهد شد.

وارثی یادآورشد: در سال گذشته پنج مرکز ویزیت در منزل راه اندازی شد که ۲۵۰ نفر خدمات درمانی و ویزیت را دریافت کردند و با تشکیل دو کارگاه حرفه آموزی تعداد ۹۰ نفر تحت پوشش قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان اعتبارات توانبخشی بود که توانستیم خدمات متنوعی را در اختیار معلولان و نیازمندان تحت پوشش ارائه کنیم.  




۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن