تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819809881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه‌گذاری 400 میلیون دلاری کاخ سفید روی شبکه همراه نسل پنجم 5G


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سرمایه‌گذاری 400 میلیون دلاری کاخ سفید روی شبکه همراه نسل پنجم 5G فناوری اطلاعات > اینترنت - کاخ سفید باهدف توسعه نسل پنجم ارتباطات همراه یا 5G سرمایه‌گذاری 400 میلیون دلاری انجام می‌دهد.


به گزارش خبرآنلاین، دفتر اوباما اعلام کرد برای نسل بعدی فناوری وایرلس شبکه‌های 5G این سرمایه‌گذاری انجام می‌شود و 4 شهر به‌عنوان پایلوت برای تست اولیه تعریف‌شده است.

بنیاد ملی علوم آمریکا در این راستا مرکز تحقیقات پیشرفته تأسیس می‌کند و در فاز اولیه با سرمایه‌ای معادل 50 میلیون دلار پلتفرم مناسبی را در این 4 شهر تعریف کرده و سیستم آزمایشی را راه‌اندازی می‌کند.

آنتن‌های رادیویی بر مبنای نرم‌افزار در این فاز در نظر گرفته‌شده است و در مکان‌های برگزیده دارای شبکه سلولار، الگوریتم‌های آکادمیک پیاده‌سازی می‌شوند.

همچنین مبلغ 35 میلیون دلار برای پشتیبانی از اپراتورها و شرکت‌های حاضر درصحنه مانند AT&T، اچ تی سی، کارلسون وایرلس تکنولوژی، ورایزون، تی موبایل، کوآلکوم، اوراکل و سامسونگ در نظر گرفته‌شده است.

5656

کلید واژه ها: شبکه نسل پنجم موبایل 5G -




سه شنبه 29 تیر 1395 - 09:35:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن