تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818862940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بادامکی: بازی دشواری را در مقابل ذوب آهن پیش رو داریم/تمام سعی ام این است برای تیمم مثمر ثمر باشم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بادامکی: بازی دشواری را در مقابل ذوب آهن پیش رو داریم/تمام سعی ام این است برای تیمم مثمر ثمر باشم
بازیکن تیم فوتبال مشهد گفت:بازی دشواری را در مقابل تیم ذوب آهن پیش رو داریم تیمی است که در فصل نقل و انتقالات کمترین تغییرات را در باشگاه خود ایجاد کرده است.


غلامحسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره بازی با ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر اظهارکرد: بازی دشواری را در مقابل این تیم پیش رو داریم تیمی است که در فصل نقل و انتقالات کمترین تغییرات را در باشگاه خود ایجاد کرده، چند بازیکن جدید هم به ترکیب تیمش اضافه کرده است،با توجه به اینکه در ورزشگاه ثامن الائمه بازی داریم حتما باید در این دیدار به پیروزی برسیم لیگ را با قدرت آغاز کنیم.

وی افزود: در صورتی که در چهار بازی نخست لیگ شانزدهم در زمین خودمان بتوانیم دیدارهایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم به طور حتم گام محکمی را برای صعود به رتبه های بالای جدول برداشته ایم.


بادامکی درباره بازیکنان جذب شده در این فصل گفت: بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات جذب شده است تنها مشکل این نفرات نداشتن هماهنگی است که به مرور زمان با انجام چند دیدار این مشکل برطرف خواهد شد.


هافبک تیم فوتبال مشهد ادامه داد: تمام سعی ام بر این است که در این فصل برای تیمم مثمر ثمر باشم و بازی های خوبی را به نمایش بگذارم.


وی تصریح کرد: امیدوارم در لیگ شانزدهم با حمایت مسئولان استان و با توجه به نفرات خوبی که جذب شده بتوانیم جزو تیم های بالانشین لیگ شانزدهم باشیم و مانند پارسال دیگر دغدغه سقوط به لیگ آزادگان را نداشته باشیم.


بازیکن تیم فوتبال مشهد گفت: امیدوارم این تیم و با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار دارد نتایج خوبی را در فصل آتی لیگ برتر کسب کند.


بادامکی در پایان یاد آورشد: دوست داشتم ادامه فوتبال حرفه ای خودم را در مشهد دنبال کنم و با توجه به پیشنهاد مسئولان تیم فوتبال مشهد تصمیم گرفتم فوتبالم را در این باشگاه دنبال کنم.





۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن