تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820049977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای انتخاب 12 بازیکن 18 دلیل دارم/ والیبالیست ها قهرمانان ملی نیستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رائول لوزانو: برای انتخاب 12 بازیکن 18 دلیل دارم/ والیبالیست ها قهرمانان ملی نیستند سرمربی تیم ملی والیبال درباره لیست اعلام شده نهایی برای حضور در المپیک ریو توضیح داد.
۱۳۹۵ دوشنبه ۲۸ تير ساعت 15:15

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ سرانجام روز گذشته لیست نهایی تیم ملی والیبال برای حضور در المپیک ریو با خط خوردن نام بزرگ هایی مانند فرهاد ظریف اعلام شد تا 12 بازیکن نهایی خود را برای حضور در معتبرترین تورنمنت فوتبال جهان آماده کنند. رائول لوزانو بعد از تمرین امروز در جمع خبرنگارها حاضر شد و درباره آخرین شرایط تیم ملی توضیح داد. ·         از لیستی که برای اعزام به ریو اعلام شد همین 12 بازیکن به همراه آرمین تشکری و فرهاد ظریف در مرحله انتخابی المپیک حضور داشتند، به اعتقاد من ایده کلی ما پیش از این هم مشخص بود. ·          بعد از اینکه تیم ‌ملی برای اولین بار مجوز حضور در المپیک را پیدا کرد، مطبوعات اعلام کردند این بازیکنان، قهرمانان ملی هستند اما با اینکه به یک ورزشکار لقب ورزشکار ملی داده شود زیاد موافق نیستم چون قهرمانان ملی افرادی هستند که در جنگ برای کشورشان ایثار می‌کنند. ·         برای انتخاب این 12 بازیکن، می‌توانم 18 دلیل را بگویم و تنها یک یا دو دلیل برای اعلام این اسامی وجود نداشت. در نتیجه‌ ما با توجه به معیارهای موجود به این نتیجه‌ رسیدیم که این 12 بازیکن بهترین نفرات ما هستند، همچنین اگر مصدومیتی وجود داشته باشد، می‌توانیم دو نفر را جایگزین کنیم.باید همین جا رسما از فرهاد ظریف، علیرضا مباشری، آرمین تشکری و محمدجواد معنوی نژاد تشکر کنم که در این مدت همراه ما زحمات زیادی را کشیدند و سختی فراوانی را تحمل کردند. اینکه این بازیکنان فعلا کنار ما نیستند به این معنا نیست که به صورت کامل از تیم ملی کنار گذاشته شده‌اند چرا که آن‌ها در آینده می‌توانند به ما کمک کنند. ·         در لیگ جهانی تیم‌هایی که در تورنمنت انتخابی المپیک ژاپن حضور نداشتند از آمادگی خوبی برخوردار بودند و همین تیم‌ها بودند که در نهایت در لیگ جهانی به موفقیت رسیدند. ·         پیش از این یکبار گفته بودم که اگر برابر برزیل نتیجه نگیریم، ناامید کننده نیست چرا که این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با وجود خستگی، بازیکنان من موفق شدند در تهران صربستان را که تا آن زمان شکستی را نداشت مغلوب کنند. در حال حاضر نیز تیم من تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا به شرایط ایده‌آل برسد. قطعا با اضافه شدن غفور و قائمی که در لیگ جهانی همراه ما نبودند می‌توانیم شرایط بهتری داشته باشیم و به هدف‌مان برسیم.   













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن