تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819901075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وعده سجادی به مدال آوری بلندقامتان


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
وعده سجادی به مدال آوری بلندقامتان
وعده سجادی به مدال آوری بلندقامتان معاون قهرمانی وزارت ورزش شرایط والیبالیست‌ها را برای المپیک خوب ارزیابی کرد و گفت: اگر آنها روی سکو بروند، مانند انفرادی‌ها پاداش می‌گیرند.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی والیبال اظهار داشت: قرار است ملی‌پوشان این رشته برای برگزاری دو بازی دوستانه راهی برزیل شوند. آنها اولین تجربه خود را در المپیک دارند که امیدوارم بازی‌های خوبی را داشته باشند.

وی افزود: تیم‌هایی که قرار است در المپیک شرکت کنند شرایط خوبی دارند. وزنه‌برداری، کشتی و تکواندو از رشته‌هایی هستند که شانس کسب مدال دارند. البته ما در یکی دو رشته دیگر هم شانس مدال داریم. والیبال هم در شرایط خوبی به سر می‌برد. البته آنها در کنار تیم‌هایی رقابت می‌کنند که قهرمان المپیک، لیگ جهانی و قهرمان جهان هستند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر والیبال روی سکو برود چه پاداشی به آنها می‌دهید؟ خاطرنشان کرد: چون آنها رقابت سختی دارند اگر روی سکو بروند، مانند انفرادی‌ها پاداش می‌گیرند.

سجادی در پایان حمایت مالی فدراسیون‌ها از ورزشکاران را خوب ارزیابی کرد و گفت: ما هم  جوایز را اعلام کرده‌ایم که امیدوارم نتایج خوبی در المپیک حاصل شود.

منبع: فارس


95/4/28 - 14:59 - 2016-7-18 14:59:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن