تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814658482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت حفظ ساختارهای شهری ديباج و كلاته‌رودبار به‌عنوان دو شهر گردشگرپذیر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ضرورت حفظ ساختارهای شهری ديباج و كلاته‌رودبار به‌عنوان دو شهر گردشگرپذیر
استاندار سمنان خواستار حفظ ساختارهای شهری ديباج و كلاته‌رودبار به‌عنوان دو شهر گردشگری مهم در استان سمنان تاکید کرد.
     محمدرضا خباز در جلسه بررسي مشكلات شهر‌هاي كلاته رودبار و ديباج که به‌دنبال سفر یک‌روزه استاندار به این دو شهر و با حضور مسئولان شهرستاني و استاني برگزار شد بر لزوم تامين آب آشاميدني و كشاورزي كلاته‌رودبار و اتمام طرح بازسازي امامزاده محمد(ع) ديباج تاکید کرد.
وي افزود: شهرهاي ديباج و كلاته‌رودبار از ظرفيت‌هاي مهم اقتصادي و گردشگري برخوردارند كه مي‌توان با تامين آب آشاميدني و زيرساخت‌هاي لازم اين دو شهر را به قطب گردشگري استان سمنان تبديل كرد.
استاندار سمنان اظهار داشت:اجراي جشنواره آيين"امامدر" با كمك اداره اوقاف و پيگيري جهت آسفالت مسير سرچشمه از عوامل جذب گردشگر در منطقه ديباج است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.
دكتر خباز آسفالت معابر شهري و اجراي فاز سوم ساخت حرم شهداي گمنام را از جمله مصوبات مهم اين سفر يك‌روزه اعلام كرد.
وي بر لزوم توجه بیشتر به شهرهای دور از مرکز تاکید و اضافه كرد: همكاري دستگاه‌هاي اجرايي در ايجاد فضاي امن اجتماعي و حمايت از شهرداري‌ها در رفع مشكلات عمراني از مهم‌ترين راه‌كارهاي رونق اقتصادي مناطق دور از مركز استان است.
استاندار سمنان ساخت ساختمان نيروي انتظامي شهر كلاته رودبار را از اقدامات موثر در ايجاد رونق فضاي كسب و كار دانست و گفت: عمران و آباداني در هر منطقه‌اي با افزايش امنيت ميسر می‌شود.
وي احداث و افتتاح مجموعه تفريحي و گردشگري بام ديباج را از اقدامات موثر در جهت افزايش اشتغال در سطح شهرستان دامغان برشمرد و گفت: بايد با برنامه‌ريزي مدون ساختار گردشگري شهر ديباج حفظ شود.




تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن