تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820289234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ثبت درخواست صدور مجوزمؤسسات قرآنی در چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آغاز ثبت درخواست صدور مجوزمؤسسات قرآنی در چهارمحال و بختیاری رییس اداره امور قرآنی استان از شروع ثبت در خواست صدورمجوزفعالیت مؤسسات فرهنگی،قرآن وعترت(ع) در استان چهارمحال و بختیاری از اول مردادماه خبر داد.
۱۳۹۵ دوشنبه ۲۸ تير ساعت 11:04

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، مهدی پرتوی ضمن اشاره به ضوابط و قوانین جدید صدور مجوز فعالیت مؤسسات فرهنگی ، قرآن و عترت(ع) گفت: تا قبل از این مجوز فعالیت مؤسسات قرآنی توسط وزارت ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی به صورت مجزا صادر می شد که بعد از مطالعه و بررسی دقیق روند ثبت موسسات در هر دو ارگان سازکار ادغام موسسات قرآنی تهیه و تنظیم شده است.
وی ابراز داشت: از دو سال گذشته بحث ادغام دو اتحادیه و تمرکز در روند ثبت مؤسسات مطرح بود که در نهایت سال گذشته با تشکیل هیأت رسیدگی برامور مؤسسات قرآنی کشورمقدمات صدرو مجوز موسسات به صورت متحد فراهم شد.
پرتوی ادامه داد: پس از تشکیل چندین جلسه توسط اعضا هیات رسیدگی به امور موسسات و نهایی شدن مقررات و آیین نامه های جدید ثبت موسسات،در روزهای اخیر با راه اندازی سامانه مؤسسات قرآنی کشور، ثبت در خواست صدور مجوزهای جدید برای مئوسسات قرآنی از سر گرفته شد.
پرتوی در ادامه گفت: با توجه به اینکه بیش از 400 مؤسسه کشور در نوبت ثبت هستند ، کار ثبت مؤسسات طبق تاریخ های اعلام شده به مراکز استان ها آغاز شده است به گفته وی زمان ثبت مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در استان برای آن دسته از مؤسسات که تا کنون مجوز نگرفته اند از اول تا پانزدهم مرداد  ماه می باشد .
وی در ادامه تصریح کرد : تاریخ 15  -1 مرداد ماه مربوط به ثبت درخواست مؤسسات جدیداست ، ولی در فاز دوم ثبت درخواست مؤسسات در سامانه،  مربوط به مؤسساتی است که بیش از این در سازمان تبلیغات اسلامی یا وزارت ارشاد به ثبت رسیده اند. این مؤسسات نیز از شهریور ماه  می توانند با مراجعه به سامانه، درخواست خود را ثبت کنند .
مهدی پرتوی همچنین افزود: در سامانه ثبت مجوز مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت (ع)  علاوه بر امکان ثبت موسسات فرهنگی قرآن و عترت(ع)، دستورالعمل صدور مجوز موسسات فرهنگی قرآن و عترت(ع) به همراه شیوه‌نامه‌های الحاقی، اساسنامه پیشنهادی دبیرخانه هیئت رسیدگی به همراه فایل راهنمای تکمیل آن، نمونه خام صورت جلسات مجمع عمومی موسس و هیئت مدیره، راهنمای تکمیل آیتم‌های سامانه در فرآیند ثبت‌نام، جزوه مجموعه قوانین و مقررات(ویژه آزمون مصاحبه)، فلوچارت صدور محوز ثبت و صدور پروانه فعالیت توسط دبیرخانه هیئت رسیدگی و فرم خام رضایت‌نامه مکان موسسه(ویژه اماکن عمومی) نیز قرار داده شده است. .
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن