تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821049648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح «آیه‌های همدلی؛ حفظ و مفاهیم سوره مبارکه حجرات» در کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اجرای طرح «آیه‌های همدلی؛ حفظ و مفاهیم سوره مبارکه حجرات» در کردستان استان‌ها > کردستان - مشاور مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور از اجرای طرح «آیه‌های همدلی؛ حفظ و مفاهیم سوره مبارکه حجرات»، همزمان با سراسر کشور در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، اکبر حق‌نظری، در نشست توجیهی طرح «آیه‌های همدلی؛ حفظ و مفاهیم سوره مبارکه حجرات» که با حضور مدیران عامل موسسات قرآنی استان برگزار شد، با اشاره به ابلاغ طرح «آیه‌های همدلی؛ حفظ و مفاهیم سوره مبارکه حجرات»، اظهار کرد: این طرح طی ایام تابستان سال جاری در سطح موسسات قرآنی وابسته اداره تبلیغات اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان انجام می‌شود. وی افزود: این طرح با هدف حفظ و آشنایی با معارف اخلاقی سوره حجرات در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در جهت نیل به سبک زندگی دینی و قرآنی است که طی اجرای این طرح در ابتدا فضاسازی برای جذب و آموزش علاقه‌مندان انجام می‌شود و سپس ثبت‌نام و کلاس‌بندی مخاطبان برگزار می‌شود. ناظر طرح «آیه‌های همدلی؛ حفظ و مفاهیم سوره مبارکه حجرات» بیان کرد: کلاس آموزش شیوه حفظ و مفاهیم عبارت و آیات سوره حجرات و تفسیر آن به همراه جلسات ارائه محفوظات و رفع اشکال انجام می‌گیرد که مخاطبان تحت نظر معلمان عبارات و آیات مربوطه را حفظ می‌کنند و قبول شدگان در پایان دوره گواهینامه پایان دوره دریافت می‌کنند. وی با اشاره به اجرای این طرح از تیرماه جاری همزمان با سراسر کشور بیان کرد: آزمون پایانی این دوره به صورت کتبی و تستی شهریورماه سال جاری در سطح استان برگزار می‌شود. حق‌نظری با اشاره به اینکه این طرح برای دو رده سنی برگزار می‌شود، عنوان کرد: طرح آموزشی حفظ و مفاهیم سوره حجرات ویژه گروه مخاطبان ۷ تا ۱۳ سال و ۱۳ به بالا است که امیدواریم مورد استقبال جوانان و نوجوانان استان قرار گیرد. وی با اشاره به اینکه شکل اجرای دوره نیز به صورت حضوری است، بیان کرد: محل تشکیل دوره‌ها در مؤسسات قرآنی است و مجری این طرح نیز اتحادیه‌های استانی از طریق مؤسسات قرآنی با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برپا می‌شود. ناظر طرح «آیه‌های همدلی؛ حفظ و مفاهیم سوره مبارکه حجرات» در کردستان با اشاره به اینکه منبع آموزشی تفسیر سوره حجرات به اختیار مربیان گذاشته شده است، اضافه کرد: اولویت منبع با تفسیر سوره حجرات حجت‌الاسلام قرائتی است فایل پی‌دی‌اف آن در تارنمای اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور قرار دارد. وی در پایان یادآور شد: آزمون پایانی این طرح نیز توسط مؤسسات مجری با نظارت اتحادیه‌های استانی برگزار می‌شود و آزمون نیز به صورت کتبی در دو بخش مفاهیم و حفظ با سؤالات چهار گزینه‌ای صورت می‌گیرد.

کلید واژه ها: استان کردستان -




دوشنبه 28 تیر 1395 - 10:36:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن