تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803587875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد مانع در مسیر تولید و سرمایه گذاری تضعیف نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار قزوین:
ایجاد مانع در مسیر تولید و سرمایه گذاری تضعیف نظام است

قزوین


شناسهٔ خبر: 3716401 - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۲
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- استاندار قزوین گفت:هر مدیری که با تصمیم غلط و ضعیف مانع کسب و کار، تولید و سرمایه گذاری در استان و نارضایتی مردم شود در مسیر تضعیف نظام و دولت گام برداشته است و جایی در استان ندارد. به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی در جلسه اقتصاد مقاومتی که یکشنبه شب در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهارداشت: در شرایطی که یک سرمایه گذار با سختی و مشکلات فراوان جذب می شود تا بتواند در استان شغل و درآمد ایجاد کند به دلیل همکاری نکردن برخی مدیران آنقدر وقفه و مانع در روند کار ایجاد می شود که افراد را فراری می دهیم. وی افزود: به نظر می رسد در کنترل و نظارت بر امور ضعیف هستیم و نفس سرمایه گذار را می گیریم برای نمونه سرمایه گذاری برای ساخت نیروگاه خورشیدی و فرودگاه در قزوین با وجود آنکه متقاضی داشته هنوز عملیاتی نشده است که جای تاسف دارد. استاندار قزوین بیان کرد: وقتی سود بانکی ۱۸ درصد اعلام شده هنوز برخی از سودهای ۲۲ درصد صحبت می کنندکه این ناهماهنگی جای تاسف دارد و به نظر می رسد برخی می خواهند به دولت آسیب بزنند.

همتی تصریح کرد: هر مدیری که در مسیر تولید و سرمایه گذاری مانع ایجاد کند از نظر ما تضعیف دولت است و ما این افراد را به عنوان مخالفت با دولت، مردم و نظام تلقی و به مردم معرفی خواهیم کرد. با مدیریت غلط موجب نارضایتی نشویم وی اضافه کرد: نباید با مدیریت های غلط موجب نارضایتی مردم شویم و دولت را ناکارآمد جلوه دهیم و در شرایط ویژه کشور امروز به مدیرانی جهادی، جسور و ریسک پذیر نیازمندیم تا برای مثلا یک تغییر کاربری ماهها زمان هدر نرود. استاندار اظهارداشت:نباید طرح های سرمایه گذاری و تولیدی که به اشتغال و اقتصادکمک میکند به بهانه ضعف قانون در دستگاههای اجرایی قفل شده و متوقف شود لذا اعلام می کنیم اگر مدیری جسارت ندارد و نمی تواند با تضمین ما برای حل و فصل امور از اختیارات استانی استفاده کرده و مشکلات را حل کند میتواند کنار برود و جایش را به مدیرانی قوی بدهد.

در حمایت از مدیران توانمند و سرمایه گذاران حاضرم به زندان بروم وی گفت: مدیری که جرات تصمیم گیری ندارد برای استان مشکل ساز است و در شرایطی که قوانین با اقتصاد مقاومتی هماهنگی و تناسب ندارد باید بتوانیم با مسئولیت پذیری و تا زمان اصلاح قانون ریسک پذیر باشیم. همتی بیان کرد: وفتی با تعدیل نیرو، بیکاری، رکود و بی رونقی کسب و کار روبرو هستیم باید از هر کس که برای سرمایه گذاری وارد استان می شود با روی باز و به گرمی استقبال کنیم و زیر پایش فرش قرمز بیندازیم. وی اظهارداشت: من حاضرم از مدیران ریسک پذیر و شجاع حمایت کنم تا هر جا خلاء و نقص قانونی داریم با مسئولیت شخص استاندار برای تسهیل در امور سرمایه گذاران اقدام کنند و در این مسیر حاضرم به زندان بروم اما گره های سرمایه گذاری برطرف شود. وی اضافه کرد: مدیران با کار جهادی لازم است با شجاعت، تدبیر و عقل ضمن تسهیل در امور سرمایه گذاران به توسعه استان کمک کنند. روزمرگی در کار پذیرفته نیست همتی گفت: کارها دچار روزمرگی شده و سرعت کارها بسیار پایین است لذا از مدیران انتظار دارم هر جا که بخشنامه های اداری دست و پای آنها را بسته و نمی توانند تصمیم بگیرند به ما اعلام کنند تا با تهران هماهنگ کنیم و ما با حمایت جدی از این افراد مسئولیت روان سازی کارها را می پذیریم.

استاندار بیان کرد: از رسانه ها هم درخواست می کنیم هر جا که اهداف اقتصاد مقاومتی محقق نشده موضوع را منعکس کنند تا نقاط ضعف و قوت مدیران مشخص شود. وی بیان کرد: اگر یک جامعه موفق شده در سایه تدبیر وتفکر مدیران آن است و هر جا عقب مانده از بی تدبیری و ضعف مسئولانش است. همتی گفت: باید رویه مدیریت تغییر کند و مدیران شجاع و متفکر سرکار باشند و کار را جلو ببرند و از این پس باید در خصوص زنجیره تولید گزارشهایی از سوی سازمان صنعت و جهاد کشاورزی ارائه شود. وی بیان کرد: ارتباط صنعت با دانشگاه مناسب نیست و باید این ضعف برطرف شود و با ارتباط با سفارت خانه ها بتوانیم سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج را هم شناسایی و جذب کنیم. استاندار یادآورشد: در جذب سرمایه گذار باید منافع بلند مدت را در نظر گرفته و درست تصمیم بگیریم و در توسعه استان مشارکت کنیم. همتی با اشاره به مشاهدات خود از کشور سنگاپور اظهارداشت: در این کشور با مشارکت بخش خصوصی یک مجموعه بسیار بزرگ و نفیس از ورزشگاهها را ساخته اند که شبانه روزی دایر است و حتی نظامیان برای آموزش از آن استفاده می کنند و ما هم در استان قزوین با میلیاردها تومان هزینه ورزشگاهی ساخته ایم که هیچ استفاده نمی شود و این تفاوت مدیریت مدبرانه و ضعیف است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن