تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819667278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عابدینی و ادامه اعتراض به تصمیم تاج!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عابدینی و ادامه اعتراض به تصمیم تاج!
امیر عابدینی، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر با اینکه به تازگی از سوی مهدی تاج به عنوان سرپرست سازمان اقتصادی برگزیده شده به مصوبه فدراسیون فوتبال معترض است!

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس مصوبه سازمان لیگ برتر که به تایید اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رسیده بود قرار شده بود با 18 تیمی شدن لیگ یک سهمیه صعود از لیگ یک به لیگ برتر به 2 دو تیم و سهمیه سقوط از لیگ یک به لیگ 2 به 3 تیم کاهش یابد اما غلامرضا بهروان، در آغاز مراسم قرعه کشی سازمان لیگ برتر اعلام کرد بر اساس مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال سهمیه صعود از لیگ یک به لیگ برتر در فصل پیش رو2.5 تیم خواهد بود.
حال امیر عابدینی مصرانه در برابر این تصمیم ایستاده و از فدراسیون فوتبال خواسته به مصوبه سازمان لیگ برتر احترام بگذارد و تصمیمی که از پیش خود تایید کرده را اجرایی کند. جالب اینکه عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر برگزاری دیدار پلی آف بین تیم لیگ برتری و دسته اولی را عدالت نمی داند چرا که به باور وی تیم های لیگ برتری مجاز به استفاده از بازیکن خارجی هستند و تیم دسته اولی نه که بی شک این یک دیدگاه منطقی است.
هر چند تیم های دسته اولی مصر هستند که سهمیه صعود سه تیم باقی بماند اما پیش تر در بازی های پلی آف که برگزار می شده تیم های لیگ برتری پیروز می شدند و بازی پلی آف به واقع یک پوئن به تیم های لیگ برتری است نه دسته اولی.
امیر عابدینی در اعلام رسمی از مهدی تاج و علی کفاشیان خواسته که مصوبه پیشین سازمان لیگ برتر که با تایید اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز رسیده را زیر سوال نبرند. جالب اینکه این مصوبه در روزهایی امضاء شده که مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر بود و حال وی در جایگاه رئیس فدراسیون فوتبال مصوبه قبلی را ابطال و با هماهنگی با دیگر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال سهمیه صعود از لیگ یک به لیگ برتر را به 2.5 تیم افزایش داد.  

12:17  1395/04/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن