تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیداررئیس بهزیستی خرمشهر با امام جمعه این شهر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دیداررئیس بهزیستی خرمشهر با امام جمعه این شهر
به مناسبت هفته بهزیستی، رئیس اداره بهزیستی خرمشهر با امام جمعه این شهر دیدار کرد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛علی فرحانی در این مراسم با قدردانی از زحمت و حمایت‌های امام جمعه شهرستان، گفت: اداره بهزیستی به علت گسترده بودن حوزه کاری خود حدود 150 وظیفه را دنبال می‌کند و در واقع وظایف بیش از حد و اندازه است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان سفره‌های افطار توسط بهزیستی برای مددجویان انجام شد که تعداد این سفره ها به 17 عدد رسید.

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر افزود: یکی از مشکلات مدد‌جویان و نیروهای که تحت پوشش بهزیستی هستند، بحث مالی است و این امر سبب شده است که تردد به اداره بهزیستی زیاد شود، در حالی که اداره بهزیستی یکی از ارگانی‌هایی است که در بحث مالی محدود است.


وی با انتقاد از عدم همکاری اداراتی مانند آبفا و برق به بهزیستی گفت: یکی دیگر از مشکلات مدد جویان عدم دارایی مسکن است که با توجه به اهمیت آن، توسط بهزیستی ساختمان 28 واحدی در دستور اجرا قرار گرفته است اما متاسفانه اداره آبفا و اداره برق همکاری و حمایت لازم را انجام نمی‌دهند.

فرحانی افزود: در شهر نیاز به ایجاد یک بانک اطلاعاتی برای نیازمندان داریم تا آمار و اطلاعات لازم آنها را داشته باشیم و باید مجموعه شهرستان برای اجرای این بانک اطلاعاتی اقدام کنند.

وی در رابطه با آسیب های اجتماعی گفت: متاسفانه در جامعه آسیب‌های اجتماعی فراوان شده است که یکی از این آسیب‌ها بحث طاق است و باید برای درمان این آسیب‌ها کار کارشناسی و مشاوره صورت بگیرد، گرچه عمق فاجعه زیاد است.

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر افزود: تمام فکر و ذکر ما در اداره بهزیستی خدمت به مردم است و شبانه روز به دنبال رفع مشکلات مردمی هستیم .

امام جمعه خرمشهر نیزدر این دیدار با بیان تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، گفت: ما باید بیشتر به اعیاد اسلامی اهمیت دهیم.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی افزود: یکی از بهترین و برترین اعمالی که خداوند عزوجل آن را در پرونده بندگان خود قرار می‌دهد، رفع نیاز، نیازمندان است.




۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن