تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818880185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتباه عجیب بازیکن فولاد خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اشتباه عجیب بازیکن فولاد خوزستان
بازیکن جوان فولاد خوزستان در پیوستنش به یک باشگاه لیگ برتری اشتباه بزرگی انجام داد.


به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکن جوان تیم فوتبال فولاد خوزستان که به تازگی به عنوان بازیکن سرباز به تراکتور سازی تبریز ملحق شده است به در خصوص سرباز بودن خود دچار اشتباه شده است.

عارف آغاسی کلاه‎سرخی بازیکن تیم فولاد خوزستان که در تمرینات پیش فصل این تیم حضور داشت، بدون اطلاع مسئولان باشگاه فولاد و تحت عنوان بازیکن سرباز با تیم تراکتورسازی تبریز قرارداد بسته است.

اما در ادامه مشخص شد که هنوز برگ اعزام به خدمت سربازی این بازیکن جوان سرخ‌پوشان اهوازی از سوی سازمان وظیفه عمومی صادر نشده است.

و این بازیکن جوان با وجود داشتن قرار داد با فولاد خوزستان با باشگاه ترکتور سازی تبریز قرار داد امضاء کرده است و برای این کار نیاز به رضایت باشگاه فولاد خوزستان دارد.

مسئولان تیم فولاد خوزستان ضمن تأیید این مطلب اذعان داشتند که روز شنبه از طریق شکایت به ارکان قضائی فدراسیون فوتبال پیگیر موضوع خواهند شد.









۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن