تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820594934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احیای انصاری با اعتماد علیمنصور


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: احیای انصاری با اعتماد علیمنصور
گلزنی انصاری در روزهایی که استقلالی ها نگران از دست دادن سجاد شهباززاده هستند می تواند حامل پیغامی به مهمی احیای یک گلزن در استقلال باشد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر گانزاسپور برای منصوریان و هواداران استقلال حامل پیام مهمی بود. جابر انصاری که با نظر مظلومی در ابتدای لیگ پانزدهم به استقلال پیوسته بود، با نزدیک شدن آبی ها به روزهای پایانی لیگ روزهای خوبی را تجربه نمی کرد و از فرم ایده آل ابتدای فصل خود تا حد زیادی دور شده بود تا آنجا که حتی انتظار می رفت این بازیکن در لیست خروجی های منصوریان حضور داشته باشد اما با حضور منصوریان و اعتماد سرمربی آبی ها به بازیکن شماره یازده خود به نظر می رسد انصاری به روزهای خوب خود بازگشته است.  

 
انصاری که در استقلال مظلومی بازی در نقش های مختلف را تجربه کرده است، می تواند با اعتماد منصوریان نقش پررنگی با پیراهن استقلال در لیگ شانزدهم ایفا کند و خبر احیای او برای منصوریان و هواداران استقلال در آستانه لیگ را باید اتفاق ویژه ای دانست.   بازی کردن در پست های مختلف در خط حمله از ویژگی های اصلی هافبک مهاجم استقلال است که این ویژگی به حضور او در ترکیب اصلی کمک شایانی می کند و حالا با هتریک او در آخرین دیدار تدارکاتی استقلال باید انتظار داشت که توانایی های این بازیکن در کنار اعتماد منصوریان به وی در نبود سجاد شهباززاده باعث شود تا انصاری به یکی از ستون های اصلی استقلال در لیگ شانزدهم بدل شود.

16:30  1395/04/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن