تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813245961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام باشگاه میلان برای سرمربی بیمار اروگوئه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پیام باشگاه میلان برای سرمربی بیمار اروگوئه
باشگاه میلان با انتشار پیامی، برای اسکار تابارز، سرمربی تیم ملی اروگوئه، که با بیماری دست و پنجه نرم می کند، آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تابارز که در رقابت های کوپا آمه‌ریکا با یک اسکوتر و دو عصا برای حرکت کردن استفاده می کرد، تاکنون از صحبت در مورد شرایط جسمانی اش با رسانه ها خودداری کرده است.
گفته می شود او به سندروم گیلیان-باره ( یک نقص ایمنی که باعث تحلیل ماهیچه ها می شود) مبتلا شده است. تابارز در فصل 96-1995 برای مدت کوتاهی هدایت روسونری را برعهده داشت و اکنون این باشگاه برای او پیام همدردی ارسال کرده است.    

  در این پیام که در سایت باشگاه میلان منتشر شده، آمده است:" تابارز تنها برای چند ماه با ما بود اما میلانی ها تعهد و حرفه گری او را فراموش نمی کنند.
هرچند ما منتظریم تا نتیجه بررسی های پزشکی در مورد بیماری او اعلام شود، برای او بهترین ها را آرزو می کنیم و در کنار او خواهیم بود. زنده باد رئیس!"  

23:18  1395/04/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن