تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814705834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی:برخی کوته نظری ها در داخل کشور است كه هم با برجام مخالفت می کنند و هم با رفع حصر/یک ظلم تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی راه افتاده است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



هاشمی:برخی کوته نظری ها در داخل کشور است كه هم با برجام مخالفت می کنند و هم با رفع حصر/یک ظلم تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی راه افتاده است
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کار دولت در زمینه در زمینه مذاکرات هسته‌ای و برجام، بسیار مبنایی و درست بود.
روز نو : رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کار دولت در زمینه در زمینه مذاکرات هسته‌ای و برجام، بسیار مبنایی و درست بود.


به گزارش روزنو، آیت الله"اکبر هاشمی رفسنجانی"در نشست با مسوولان دانشگاه آزاد کشور و مدیران استانی در استانداری کرمان اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که رفتار عاقلانه و مبنایی آیت الله جعفری در استان موجب هماهنگی بین ائمه جمعه و مسوولان استان و فعالان بخش خصوصی شده و این امر سبب شده است که فعالان مایل شده اند وارد خدمات عمرانی در کشور شوند.


وی افزود: با حضور آقای رزم حسینی به عنوان فردی فعال و توانمند می توانیم به آینده خوبی برای استان کرمان امیدوار باشیم.


هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: بخشی از کار بنده در سفر به کرمان، مربوط به دانشگاه آزاد است که فکر می کنم این دانشگاه یکی از نیازهای واقعی زیربنایی کشور بود که با حمایت امام خمینی(ره) شکل گرفت و امروز نیمی از بار آموزش عالی کشور را دانشگاه آزاد به دوش می گیرد بدون اینکه هیج هزینه ای را به دولت و بیت المال تحمیل کند.


وی با بیان اینکه به حدی رسیده ایم که دانشگاه آزاد می تواند مشکلات عمده کشور را که گریبان گیر همه شده، با امکانات خودش به عهده بگیرد تصریح کرد عالی ترین صنعتی که در دنیا دارد شکل می گیرد، گداخت هسته ای است و نیروگاه های این حوزه «ایتر» نام دارند، که قرار است دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری شرکت های بزرگ در ساخت نخستین نیروگاه این حوزه در فرانسه کار کند که این مهم آخرین دستاورد برجام تاکنون بوده است.


رییس هیئت موسس دانشگاه آزاد اظهار کرد: یکی از دستاوردهای برجام برای اینکه به ما امتیاز بدهند، این بود که حق پیدا کردیم در آن مجموعه عضو و یا همکار شویم.


وی با بیان اینکه دستاوردهای برجام بسیار زیاد است اما از چشم مردم به دور است تصریح کرد: یکی از افتخارات مذاکرات هسته ای این است که می توانیم عضو «ایتر» شویم تا بتوانیم نمونه کوچکی از این صنعت را در کشور بسازیم این در حالی بود که در سال های اول مذاکرات طرف غربی به ما پیشنهاد کرد که به جای اداره سازمان انرژی اتمی خودمان، در «ایتر» مشارکت کنیم که ما نپذیرفتیم.


هاشمی رفسنجانی بیان کرد: بخش های دیگر استفاده شده از برجام اینقدر هست که بتوانیم افتخار کنیم و کار دولت در این زمینه بسیار مبنایی و درست بود.


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خوشبختانه توانستیم با مذاکرات هسته ای،  مشکلات هواپیمایی و تحریم فروش نفت را رفع کرده و بازاری را که از دست داده بودیم، دوباره بازپس گرفته و باردیگر بسیاری از بانک های دنیا با ما همکاری می کنند.


وی افزود: چیزهایی که در برجام به دست آوردیم، حق طبیعی ما بوده که به بهانه ساخت بمب هسته ای جلوی آنها را گرفته بودند، این در حالی است که مقام معظم رهبری ساخت بمب اتم را حرام اعلام کردند.


هاشمی رفسنجانی ادامه داد: ما قبول نداریم که از تروریسم حمایت می کنیم، ما از فلسطین حمایت می کنیم که مظلوم ترین مردم دنیا هستند و از حزب الله حمایت می کنیم که خطر اسرائیل را محدود کرده و بیانات این افراد کاملا فریبکارانه است.


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما قربانی تروریسم هستیم و هیچ کشوری مانند ایران بعد از انقلاب قربانی ترور نشده و بهترین شخصیت ها و مدیرانمان در دو سال اول انقلاب شهید شدند، افزود: امروز موثرترین جنگ را ایران با تروریسم دارد و اگر فلوجه را که امریکا علی رغم هزینه های زیادی که مرد، نتوانست آزاد کند، به کمک ما آزاد شد و در سوریه همین اتفاق می افتد.


وی ادامه داد: یک ظلم تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی راه افتاده است که این موضوع نیز به دلیل برخی کوته نظری هایی است که در داخل کشور صورت می گیرد که هم با برجام مخالفت می کنند و هم با رفع حصر.


هاشمی رفسنجانی ادامه داد: دولت خوشبختانه به خوبی از مشکلات اقتصادی پیش روی کشور در ابتدای کار خود عبور کرد و تورم را کاهش داد، ضمن آنکه اقدامات زیربنایی بسیار مهمی در این دولت انجام شده است و از امسال وارد بخش جدیدی خواهد شد که رونق اقتصادی خواهد بود.


وی با بیان اینکه تا امروز با پشتیبانی مردم توانسته ایم، راه انقلاب را به خوبی ادامه دهیم و کاری کنیم که مردم به نظام وفادار باشند اظهار کرد: در منطقه ای که سراسر آن خون ریزی و هر روز صدها قربانی و آواره های زیادی دارد، ایران امنیت خود را به خاطر مردم و نیروهای صالح خود حفظ کرده است.


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد:دولت هم اکنون وارد مرحله دوم کار خود یعنی رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال شده است که البته یک مقدار با تاخیر آغاز شد.


هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: تا پارسال 900 هزار میلیارد تومان نقدینگی داشتیم که تورم زابود و همین امر سبب شده بود که این گنجینه عظیم به یک تیغ دو لبه‌ای تبدیل شود که از یک سو می تواند باعث ایجاد تورم شود اما از طرف دیگر در صورتی که درست در اختیار کارآفرین قرار داده شود، کشور را از بیکاری نجات داده و تولید را بالا می برند.


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما ظرفیت های کمی در کشور نداریم، اما به درستی از آنها استفاده نکرده‌ایم اظهار کرد: حدود 15 هزار کارخانه در این مدت تعطیل و نیمه فعال شده که باید احیاء شوند و بانک ها پول هایی که به جاهای بیخود رفته و سودش را دریافت می کنند، باید به کارآفرینان بدهند ضمن آنکه یکی از بدترین تصمیم ها در حوزه بانکی این بود که به افراد و واحدهایی که دارای معقوه بانکی بودند، وام نمی دهند، این در حالی است که در این صورت هر سال این افراد بدهکارتر و جریمه نیز اضافه و ورشکسته تر خواهند شد.


هاشمی رفسنجانی در ادامه با ابزار تأسف از تشدید اختلافات و برخی بداخلاقی‌های سیاسی گفت: یک مقدار دعواهای سیاسی بیخودی داخل کشور، اعتماد بیرونی ما را کم می کند و باید بپذیریم این دعواها به ضرر همه است و باید برادرانه دست به دست هم داده و عمران کشور را دنبال کرده و مردم را از بهره هایی که در سرزمینمان وجود دارد، برخوردار کنیم.




تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن