تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813300939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمسایی: می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
شمسایی: می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم




سرمربی بازیکن تاسیسات دریایی ایران می‌گوید تیمش با انگیزه کافی به دنبال کسب قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیاست و خودش نیز هر طور شده در این بازی‌ها به میدان خواهد رفت.





خبرگزاری ایسنا: وحید شمسایی درباره حضور تیم تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: اولین بازی‌مان جمعه مقابل نماینده ازبکستان خواهد بود. خدا را شکر همه بازیکنانم آماده‌اند و شرایط خودم هم مناسب است. خودم که قرار است با بیل مکانیکی و عصا وارد زمین شوم چون آنقدر پیر شده‌ام که فقط با تشویق‌های اطرافیانم بازی می‌کنم. سایت AFC هم من را بدبخت کرده و مدام از من تعریف و تمجید می‌کند.

سرمربی تاسیسات دریایی با اشاره به حضور تیمش در مسابقه‌های جام باشگاه‌های جهان و کسب آمادگی در این تورنمنت افزود: به قول خاویر لوزانوی بزرگ ما تا گردن قهرمان جهان هستیم. وقتی بازی‌ها تمام شد، متوجه منظور لوزانو شدم. از گردن به بالا همان برنامه‌ریزی و تعیین هدف است اما متاسفانه لیگ ما ۵ ماه تعطیل بوده و هیچ بازی تدارکاتی هم نداشتیم. ما با یک گل بازی‌هایمان را واگذار کردیم و این یک گل همان ضعف در برنامه‌ریزی است. بازی‌های قطر جنبه مثبتی برایمان داشت و توانستیم خودمان را محک بزنیم و متوجه شویم فقط یک گل با تیم‌های بزرگ جهان فاصله داریم. خدا را شکر ترس بازیکنانم ریخته و آماده‌اند قهرمانی را تکرار کنند.

وی با بیان اینکه بازیکنانش این مسابقه‌ها را دستکم نخواهند گرفت تاکید کرد: بازیکنی را بازی می‌دهم که فکر کند همه بازی‌هایش مقابل بارسلونا است. اینجا دیگر محل آزمون و خطا نیست. ما در صورت صعود از گروه به ژاپن یا تایلند می‌رسیم و تیمی که می‌خواهد اول شود باید همه حریفان را از پیش‌رو بردارد. می‌خواهیم اولین تیمی باشیم که دو بار پشت سر هم قهرمانی آسیا را کسب می‌کند، آن هم بدون حتی یک بازیکن خارجی ما باید برویم و اول شویم.

شمسایی در پایان در پاسخ به این پرسش که در صورت پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی مسجل خواهد بود، به ایسنا گفت: به هیچ وجه نمی‌توان به این سوال پاسخ مثبت داد. مسابقه‌های یورو ۲۰۱۶ بیانگر خیلی چیزها بود چون نشان داد بزرگی و مطرح بودن نمی‌تواند قهرمان را مشخص کند و به اسم و رسم نیست. هر تیمی که بیشتر تلاش کند پیروز خواهد بود. دیدید که ایسلند ناشناخته موفق شد انگلیس را حذف کند و ولز به جمع چهار تیم راه یافت.

تیم تاسیسات دریایی شب گذشته برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تهران را ترک کرد.








تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن