تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812173097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرتغال چطور بدون رونالدو برنده بازی شد؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پرتغال چطور بدون رونالدو برنده بازی شد؟




کریس رونالدو روی زمین نشسته بود و اشک می‌ریخت. هواداران پرتغال و بسیاری دیگر احساسی شده بودند ولی همان زمان، فرناندو سانتوس در سرش درگیری دیگری داشت. او باید راه‌حلی پیدا می‌کرد که چطور تیم بدون فرمانده‌‌اش را مقابل فرانسه میزبان زنده نگه دارد.





خبر ورزشی: کریس رونالدو روی زمین نشسته بود و اشک می‌ریخت. هواداران پرتغال و بسیاری دیگر احساسی شده بودند ولی همان زمان، فرناندو سانتوس در سرش درگیری دیگری داشت. او باید راه‌حلی پیدا می‌کرد که چطور تیم بدون فرمانده‌‌اش را مقابل فرانسه میزبان زنده نگه دارد.

دقيقه 25 بازي فينال بود كه جدال تازه‌تري براي پرتغالي‌ها شكل گرفته بود‌؛ كريس رونالدو روي زمين نشسته بود و اشك مي‌ريخت. هواداران پرتغال و بسياري ديگر احساسي شده بودند ولي همان زمان، فرناندو سانتوس در سرش درگيري ديگري داشت. او بايد راه‌حلي پيدا مي‌كرد كه چطور تيم بدون فرمانده‌‌اش را مقابل فرانسه ميزبان زنده نگه دارد. اتفاقاً آناليزي كه بعد از بازي آمد، مشخص كرد كه مصدوميت كريس رونالدو به ضرر فرناندو سانتوس كه نشده هيچ، بلكه كمكي هم كرد تا پرتغالي‌ها با انسجام بيشتري بتوانند راه‌هاي نفوذ فرانسوي‌ها را ببندند و در نهايت هم ضربه كاري‌شان را وارد كنند.

قبل از مصدوميت كريس رونالدو

قبل از اينكه كريس روي زمين بيفتد، پرتغال فرناندو سانتوس داشت با سيستم 2-4-4 بازي مي‌كرد‌؛ رونالدو و ناني در كنار همديگر در خط حمله ايستاده بودند و مترصد فرصت بودند تا دفاع فرانسه اشتباه كند. البته در آن بازه زماني مدافعان فرانسه اشتباهي نكردند تا تركيب پرتغال دست‌نخورده و با همان دو مهاجمي كه تعريف شده بود، باقي بماند. تصوير شماره يك چيدمان بازيكنان پرتغال قبل از تعويض شدن رونالدو را نشان مي‌دهد.

بعد از بيرون رفتن رونالدو

سانتوس به جاي رونالدوي مصدوم، كوارشماي باتجربه را وارد زمين مسابقه كرد‌؛ با اين تفاوت كه به جاي بازي گرفتن از او در نوك خط حمله كوارشما را به سمت راست برد تا ناني به عنوان تك‌مهاجم تيمش فعاليت كند. در تصوير شماره دو مشخص شده كه با آمدن كوارشما سيستم پرتغال از 2-4-4 به 1-4-1-4 تغيير كرده است‌؛ همين سيستم باعث شد تا يك لايه دفاعي بيشتر هم به تيم پرتغال اضافه شود و بازيكنان فرانسه فضاي كمتري براي مانور دادن با توپ داشته باشند.

سانتوس، سرمربي پرتغال درباره نگرشش نسبت به بازي در بين دو نيمه، در كنفرانس خبري بعد از بازي گفت: «رونالدو بهترين بازيكن دنياست و طبيعي است كه تيم ما با او سازگار باشد. وقتي او بيرون رفت، بايد كاري مي‌كرديم اين مشكل برطرف شود و نياز به يك استراتژي خاص داشتيم. بين دو نيمه به بازيكنانم گفتم سرشان را بالا بگيرند. به آنها گفتم بايد سعي كنيم بيشتر مالكيت توپ را داشته باشيم و فرانسوي‌ها را بدوانيم. بايد منتظر فرصت مي‌مانديم تا گل بزنيم و قهرمان شويم».

تعويض‌هاي سانتوس

البته برگ برنده پرتغالي‌ها نه تغيير سيستم از 2-4-4 به 1-4-1-4 بلكه تعويض‌هايي بود كه فرناندو سانتوس در نيمه دوم بازي انجام داد. او ابتدا در دقيقه 66، موتينيو را وارد زمين كرد تا خط مياني تيمش را تقويت كند. سرانجام در دقيقه 79 هم نوبت به ورود ادر به زمين مسابقه شد. از همين‌جا بود كه دوباره سيستم بازي پرتغال تغيير كرد. در واقع پرتغالي‌ها بعد از اين تعويض تغيير سيستم دادند و 3-3-4 بازي كردند‌؛ با اين تفاوت كه ناني جايش را در نوك خط حمله به ادر داد و خودش رفت در سمت راست خط حمله جاي كوارشما بازي كرد. تصوير شماره 3 نشان مي‌دهد كه پرتغال با آوردن ناني به سمت راست در پي اين بود كه به پاتريس اورا كه بازيكن مسني است در وقت‌هاي اضافه فشار بياورد. ادر هم كه درست در پيكان خط حمله قرار گرفت تا با فيزيك مناسبش مدافعان مياني پرتغال را اذيت كند‌؛ اتفاقي كه البته رخ داد و سرانجام او در ميان غافلگيري شوت قهرماني پرتغال را به سمت دروازه رقيب زد. موردي كه مشخص است اينكه اگر رونالدو مصدوم نمي‌شد نه تنها استراتژي پرتغال در زمين مسابقه تغيير نمي‌كرد بلكه شايد ادر، هرگز فرصت بازي كردن در اين مسابقه را هم پيدا نمي‌كرد و طبيعتاً قهرمان پرتغالي‌ها در فينال هم لقب نمي‌گرفت.








تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن