تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820900148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسترهای لازم برای سرمایه گذاری خارجی در قم فراهم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بسترهای لازم برای سرمایه گذاری خارجی در قم فراهم شده است
استاندار قم گفت: بسترهای لازم برای سرمایه گذاری خارجی در این شهر فراهم شده است.

بسترهای لازم برای سرمایه گذاری خارجی در قم فراهم شده است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در نشست مشترک با مسئولان اتاق بازرگانی و تجار استان گانسو با اشاره به موقعیت ویژه استان قم در کشور، ظرفیت ها و توانمندی های استان قم را منحصربفرد عنوان کرد و افزود: سرمایه گذاران در زمینه های مختلف از جمله گردشگری، خدمات و زیرساخت های ریلی و جاده ای می توانند فعالیت کنند.

وی افزود: مجموعه ای از طرح های آماده سرمایه گذاری در زمینه های مختلف تهیه شده است.

رئیس اتاق بازرگانی گانسو هم ضمن معرفی توانمندی ها و وضعیت اقتصادی گانسو، برای مشارکت در طرح های سرمایه گذاری استان قم اعلام آمادگی کرد.

استاندار قم همچنین در دیدار با مدیران بانک گانسو، تسهیل در مراودات بانکی را در راستای ترغیب تجار و بازرگانان دو کشور برای همکاری ها بسیار مهم دانست و بر ضرورت تلاش طرف های چینی برای بهبود این مساله تاکید کرد.

استان گانسو با جمعیت بالغ بر 25 میلیون نفر، دارای سرانه ی تولید داخلی 111 میلیارد دلار می باشد.

استاندار قم 19 تیرماه سال جاری که بنا به دعوت رسمی استاندار گانسوی چین به این کشور سفر کرده است با حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری و تجارت شهر لنژو از غرفه جمهوری اسلامی ایران که توسط تجار قمی تجهیز شده بود بازدید کرد.

در نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری و تجارت لنژوی چین غرفه ای به مساحتی بیش از 200 مترمربع در اختیار اتاق بازرگانی استان قم برای عرضه محصولات این استان به ویژه فرش دستباف قرار گرفته است.

این سفر بنا به دعوت رسمی مسئولان چینی و با هدف گسترش روابط دو جانبه بین قم با شهرهای مسلمان نشین استان گانسو انجام و تمامی هزینه های آن نیز توسط کشور میزبان تامین شده است.




۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن