تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798970166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاسیون با فوتبال قدرتشان را به رخ می‌کشند/ تیم ملی به حاشیه نرود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهدی تاج عنوان کرد:
سیاسیون با فوتبال قدرتشان را به رخ می‌کشند/ تیم ملی به حاشیه نرود

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال


شناسهٔ خبر: 3711393 - سه‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
ورزش > فوتبال ایران

.jwplayer{ display: inline-block; } رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اهمیت این رشته در جامعه گفت: سیاسیون نیز به وسیله فوتبال قدرت خود را به رخ یکدیگر می کشند. به گزارش خبرگزاری مهر، در جمع سرپرستان تیم های ملی گفت: با توجه به اهمیت بالای تیم های ملی، برگزاری کارگاه های آموزشی می تواند در مسیر رشد و توسعه کمک بسزایی داشته باشد و خوشحالم که این کارگاه آموزشی برگزار شده تا به اهمیت تیم های ملی و شرایط آن واقف باشیم. وی افزود: بدون شک قله توانایی و فراوانی هر کشوری در زمینه فوتبال تیم های ملی آن کشور است. تمام تلاش فدراسیون ها، بخاطر شکل گیری تیم های ملی فوتبال هر کشور است تا تیم ملی عملکردی موفق داشته باشد و با تیم های دیگر دیدار کند و نتایج مطلوب بگیرد. وی در ادامه بیان کرد: تیم های ملی و نتایج آن در فوتبال با هیچ پدیده اجتماعی قابل مقایسه نیست. اتفاقی که رخ می دهد این است که تمامی آحاد جامعه متوجه و درگیر آن می شوند و عکس العمل نشان می دهند. زمانی که فوتبال پیروز می شود صرف نظر از تمامی گرایش ها در جامعه، همگان خوشحال می شوند. فوتبال فصل الخطاب تمامی پدیده های موجود در فضای اجتماعی است و این امر اهمیت ویژه این رشته ورزشی را نشان می دهد. رئیس فدراسیون فوتبال خطاب به سرپرستان و مدیران تیم های ملی گفت: سیاسیون نیز به وسیله فوتبال قدرت خود را به رخ یکدیگر می کشند. در مسابقات یورو تمامی روسای جمهور در ورزشگاه ها حضور داشتند و این یعنی مهم بودن ورزش فوتبال. در واقع مسئولین سیاسی کشورها خودشان را با این پدیده مهم درگیر کرده اند و همانطور که در بالا اشاره کردم این امر نشان از اهمیت بالای فوتبال در هر جامعه ای است.

وی ادامه داد: ما نیازمند نظام هوشمند و قوی برای فکر و ایجاد راهکارهای مناسب به منظور موفقیت فوتبال هستیم . بر همین اساس در تیم های ملی به این نتیجه رسیدیم که با نظامند کردن بسیاری از موارد، می توان در جهت اهداف خود گام برداشت. در گذشته کمیته تیم های ملی وجود داشت و بسیاری از فعالیتها انجام می شد. اکنون ضرورت وجود این کمیته به جد احساس می شود و خوشحال هستم که با تشکیل کارگاره های آموزشی در راستای موفقیت و پیروزی تیم های ملی گام بر می داریم.

تاج افزود: با توجه به مهم بودن این رشته ورزشی و توجه ویژه ای که تمامی آحاد جامعه اعم از مردم، رسانه های جمعی، گروهی و نوشتاری، مسئولین مختلف را در بر می گیرد، باید با برنامه ریزی و دقت پیش برویم. بدنه فوتبال ما قوی است و باید با برنامه ریزی بر روی این موارد پیش رویم. به عنوان مثال در بخش داوری اگر هجمه و مشکلی وجود دارد، با یک جمع بندی به این نتیجه رسیدیم که برای تیم ها پیش از شروع فصل کلاس آموزشی داوری بگذاریم تا شاهد بروز مشکلات و در نهایت هجمه در سکو ها نباشیم. وی گفت: شما سرپرستان و مدیران تیم ها وظیفه خطیری بر عهده دارید و بدون شک با توجه به حساسیتی که در فعالتیهای خود وجود دارد، انتظار می رود به بهترین شکل و با دقت فراوان به امور خود بپردازید. با توجه به اهمیت بالای فوتبال باید فکر کرد، برنامه ریزی کرد تا به اهداف خود رسید.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: تیم های ملی و آثار وضعی رسانه ای از دیگر مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشت. با توجه حواشی، وسعت و گستردگی موجود در فوتبال باید با برنامه و دقت پیش رفت تا تیم های ملی ما به حاشیه کشیده نشوند و بدون مشکل تمرینات خود را پیش بگیرند و در نهایت به مصاف تیم های ملی کشورهای دیگر بروند. حدود 90 درصد اخبار رسانه ها و روزنامه ها از فوتبال تغذیه می شود و با توجه به این گستردگی و اهمیت بالا، باید دقت لازمه را برعهده داشت. شما کانون توجه رسانه ها و مردم بوده اید و باید با تمرکز و دقت فراوان، به فعالیتهای خود بپردازید.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن