تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817288690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهدیدهای کادو پیچ منصوریان!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تهدیدهای کادو پیچ منصوریان!




منصوریان تقریبا در مصاحبه‌هایش اشاره‌هایی دارد به کسانی که ممکن است موجب تفرقه و حاشیه‌سازی برای استقلال باشند اما این سرمربی خیلی لطیف آنها را تهدید به افشاگری می‌کند تا کنترلشان کند.





خبرگزاری مهر: در میان مصاحبه پر مغز علیرضا منصوریان و اشاره های درستی که در مورد شهباززاده، بدهی باشگاه به ابراهیمی، امکانات و زمین های چمن ارمنستان و ... وجود داشت، انگشت اشاره منصوریان روی یک نکته قفل شد، آنجا که گفت:

«من در تحقیقاتی که کردم متوجه شدم استقلال و پرسپولیس از یکدیگر شکست نمی‌خورند بلکه از داخل می‌بازند. هوادار نباید اجازه بدهد که این اتفاق بیفتد. من در تحقیقاتم فهمیدم که استقلالی‌ها در این چند وقت از خودشان می‌خوردند و در این بین یک عده هم شروع به مصاحبه می‌کنند و نظر می‌دهند. شعار امسال ما -استقلالی حمایت، اتحاد اتحاد- است و من به دنبال این موضوع نیستم که طرفداران منصوریان چه نظری در مورد طرفداران X و Y دارند. طرفدار استقلال باید طرفدار این پیراهن باشد و منی که اینجا نشسته‌ام نمی‌توانم تضمین کنم که چند سال سرمربی استقلال هستم. »

این بخش از حرف های منصوریان البته تکراری به نظر می رسد چرا که هم پرویز مظلومی و هم امیر قلعه نویی در این رابطه با همین دیدگاه‌ها حرف زدند و از برخی کاستی‌ها و بعضا توطئه‌ها در باشگاه استقلال  کدوار  و رمزدار حرف زدند و رفتند اما تفاوت این حرف منصوریان با آن دو مربی قبلی اینجا بود که این مربی جوان نه در انتهای لیگ و در قالب بهانه جویی که در شکل و شمایل یک پیشگویی و تحقیق گفته شده است. او طبق گفته خودش تحقیق کرده و نتیجه‌اش را همین ابتدای سال اعلام می‌کند.

با این وجود باید تاکید کرد که تا این لحظه اقدامی عملی از منصوریان در مورد کدها و رمزهای قلعه نویی و مظلومی دیده نشده است و گمانه ها همچنان در جای خود هستند چه آنها که آخر فصل به خانه مجیدی رفته بودند و تمنا می‌کردند او سرمربی شود و چه برخی بازیکنان که در تصمیم‌های مربی دخالت می‌کردند و تا ساعت دو بعد از نیمه شب قبل از دربی جلسه در اتاق خود داشتند.

اینکه منصوریان تحقیق کرده و هوشیارتر از قلعه نویی و مظلومی است یک بحث است و بحث دیگر اقدام عملی در این رابطه است.

از دور به نظر می رسد اوضاع بر همان پاشنه می چرخد که پیش از این چرخیده بود با این تفاوت که این حرف چندمین اخطار سرمربی این تیم به اختلافات درون استقلال بود. با این روند بعید می‌دانیم منصوریان بی واکنش بماند او در همان مصاحبه خبری اول تهدید کرد و همچنان در لا به لای حرف‌هایش تهدید را می‌توان فهمید.

منصوریان فعلا انگار فقط تذکر می‌دهد. واکاوی حرف‌های او  منصوریانی را نشان می‌دهد که چهار چشمی به درون و برون باشگاه و تیمش چشم دوخته و تهدیدهایش را با کلماتی نرم بیان می کند و بعید است در موارد مشابه قبل که صدای مربیان استقلال را آخر فصل درآورد، سکوت پیشه کند.

منصوریان یک بار هم در تاریخ ۱۹ اردیبهشت مسئولان بالادستی را تهدید کرد که اگر قنبرزاده مدیرعامل شود او در استقلال نمی‌ماند. او در تاریخ سی اردیبهشت هم بازیکنان استقلال را در یک مصاحبه تهدید کرد که اگر نظم نداشته باشند تا دو سوم از دست مزدشان کم خواهد شد.

منصوریان در تاریخ ۱۹ اردیبهشت هم چنین گفته بود: همین جا اعلام می‌کنم من آستانه تحمل ندارم و اگر کسی بخواهد مشکل تراشی کرده و یا مثلا آقای x پشت پیراهن تیم پنهان شود خیلی راحت او را به همه معرفی خواهم کرد و دیگر نیازی به آخر فصل نیست.








تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن