تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812919101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش فروش ساختمان در گیلان ساماندهی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


پیش فروش ساختمان در گیلان ساماندهی می شود استان‌ها > گیلان - مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان از ساماندهی پیش فروش ساختمان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گيلان، مهندس رضا علي نيا مدير مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي استان گيلان گفت: درراستاي اجراي ماده 19 آيين نامه اجرايي قانون پيش فروش ساختمان مصوب سال 1393 و آخرين ابلاغيه مقام عالي وزارت در تاريخ 5/4/95 در راستاي ساماندهي قانون پيش فروش ساختمان و تضمين حقوق شهروندان (سازندگان و خريداران) و ايجاد اطمينان در بازارپيش خريد و فروش مسكن و ساختمان، سازندگان محترم به عنوان پيش فروشنده اعم از مالك رسمي زمين، سرمايه گذار، مستاجر يا نماينده قانوني وي مي بايست مدارك خودشان را بهمراه فرم تكميل شده درخواست صدور مجوز انتشار آگهي پيش فروش ساختمان، به اداره كل راه و شهرسازي استانها كه به نمايندگي از وزارت راه و شهرسازي اجراي اين دستورالعمل را بر عهده دارندارائه نمايند.
علي نيا خاطر نشان كرد مهلت اعتبار مجوز صادره از سوي ادارات كل راه و شهرساي استانها به مدت سه ماه از تاريخ صدور مجوز است و پس از اتمام مهلت مزبور، مجوز صادره از درجه اعتبار ساقط و متقاضي موظف است جهت دريافت آن مجدداً درخواست خود را تسليم اداره كل راه و شهرسازي استان ها نمايند. مدير مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي گيلان افزود: در ادامه روند بررسي مدارك و پرونده ها گفت مجوز پيش فروش ساختمان با همكاري و مشاركت بانك مسكن به سازنده داده مي شود و نقل و انتقال وجه بابت پيش فروش ساختمان مستقيما از طريق بانك مسكن به سازنده پرداخت ميشود.
وي در پايان اعلام نمود كه طبق بخشنامه وزارت راه و شهرسازي و اعلام آن به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي كليه آگهي هاي فروش و پيش فروش ساختمان جهت درج در رسانه ها مي بايست با مجوز ادارات كل راه و شهرسازي استانها صورت پذيرد و دليل اجراي قانون ساماندهي پيش فروش ساختمان را، تخلفات گسترده و عدم پايبندي پيش فروشنده ها و پيش خريداران به تعهدات خود در سنوات قبل و ايجاد اطمينان در بازار مسكن و ساختمان خواند و گفت اين قانون ابزار موثر و مهمي براي توسعه امر ساخت و ساز مي باشد.  

کلید واژه ها: استان گیلان -




دوشنبه 21 تیر 1395 - 18:27:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن