تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817811832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست بنیاد بررسی و رسیدگی نهایی به گزارش هیئت تحقیق و تفحص است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: درخواست بنیاد بررسی و رسیدگی نهایی به گزارش هیئت تحقیق و تفحص است
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن درخواست از مجلس شورای اسلامی در خصوص تسریع روند بررسی نهایی و تعیین تکلیف تحقیق و تفحص از بنیاد گفت: بررسی دقیق و نهایی این موضوع و رسیدگی به تخلفات احتمالی توسط مراجع ذی ربط ضامن حفظ حرمت این نهاد مقدس خواهد بود.
به گزارش «جوان» به نقل از «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز دوشنبه 21 تیرماه در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بروز برخی هجمه ها و فضاسازی علیه بنیاد، گفت: اخیرآ مسائلی چون بروز تخلفات و اختلاس در بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح شده است که طرح چنین مسائلی اعتبار و قداست این نهاد را زیر سوال می برد، بدیهی است اعتبار بنیاد شهید و امور ایثارگران حاصل خون شهدا و فداکاری های ایثارگران است.

وی افزود: بنیانگذار بنیاد شهید و امور ایثارگران امام خمینی (ره) بودند و امروز نیز این نهاد تحت نظارت مقام معظم رهبری است. بی شک هر لطمه ای که به اعتبار بنیاد وارد شود، لطمه ای به خون شهداست، اما بر همگان مسلم است که باید اعتبار و حرمت خون شهدا حفظ شود و باید تلاش کنیم این حرمت در جامعه باقی بماند.

نماینده ولی فقیه درباره شروع جریان تحقیق و تفحص در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: وقتی در شهریورماه سال 1392 وارد بنیاد شدم، چند ماهی بود که هیئت تحقیق و تفحص کار خود را در بنیاد آغاز کرده بود. البته نظارت و تحقیق و تفحص از حقوق و وظایف قانونی مجلس شورای اسلامی است و یکی از وظایف اصلی مجلس، نظارت بر دستگاه های اجرایی است. در همان زمان ورود به بنیاد، نهایت همکاری با نمایندگان محترم عضو هیئت تحقیق و تفحص داشتیم و این موضوع را به تمام همکاران خود در بنیاد ابلاغ کردم.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: اینجانب در جلساتی که با اعضای هیئت تحقیق و تفحص برگزار شد تأکید کردم که تمام مسائل باید به صورت دقیق بررسی و اگر تخلفی صورت گرفته در گزارش این هیئت منعکس شود و بنیاد نیز قطعاً تابع گزارشی است که به تأیید مجلس شورای اسلامی برسد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با تأکید بر موضع مدیریت بنیاد در مورد گزارش این هیئت افزود: اینجانب به عنوان رییس بنیاد ضمن همکاری و تعامل مثبتی که با این هیئت داشتم، تاکید کردم که موضع ما عدم دخالت در جریان تحقیق و تفحص خواهد بود و من نیز مانند بقیه مردم از نتیجه تحقیق و تفحص پس از قرائت آن در مجلس شورای اسلامی مطلع خواهم شد.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران آمادگی کامل را برای اجرای نتایج قطعی هیئت تحقیق و تفحص دارد، گفت: بنیاد از تمام تصمیماتی که در مجلس شورای اسلامی گرفته شود، مطابق قانون اطاعت خواهد کرد و اگر پرونده برای پیگیری به قوه قضائیه ارسال شود بنیاد با جدیت پیگیر احقاق حقوق قانونی جامعه معزز ایثارگری از مراجع قانونی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران با کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این جلسات مواردی از تخلفات گذشته مطرح شد که پیشنهاد کردیم که افراد مورد اتهام به کمیسیون دعوت شوند تا توضیحات خود را ارائه کنند، اما اختلاف نظرهایی که بین نمایندگان عضو هیئت تحقیق و تفحص در کمیسیون اجتماعی وجود داشت باعث شد که این موضوع به نتیجه نرسد و تا پایان کار مجلس نهم، گزارش تحقیق و تفحص بنیاد به تصویب کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نرسید.

معاون رییس جمهور با اشاره به طرح موضوع گزارش تحقیق و تفحص بنیاد در روزهای اخیر ادامه داد: از اهداف طرح دوباره این مسائل در رسانه‌ها اطلاعی نداریم اما درخواست بنیاد بررسی و رسیدگی نهایی نتیجه تحقیق و تفحص از بنیاد در مجلس شورای اسلامی و در صورت لزوم در قوه قضائیه است و در این زمینه نیز همچون گذشته نهایت همکاری را خواهیم داشت.

معاون رییس جمهوری تاکید کرد: مطرح شدن برخی مسائل در رسانه‌ها بدون احراز مسلم تخلف و طی مراحل قانونی نتیجه ای جز بر هم زدن آرامش ایجاد شده در جامعه ایثارگری نخواهد داشت و درخواست بنیاد این است که به موضوع سیاسی نشدن بنیاد توجه شود. ضمن اینکه مقام معظم رهبری همواره بر لزوم اجتناب از ورود بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسائل سیاسی تاکید داشته اند و انشاالله چنین خواهد بود.


منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن