تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819707042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشروی نیروهای عراقی در موصل


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:

فرمانده مبارزه با تروریسم عراق روز دوشنبه اعلام کرد، نیروهای مبارزه با تروریسم عراق با ادامه پیشروی خود در جنوب موصل به 20 کیلومتری پایگاه نظامی قیاره رسیده اند.

به گزارش خبرگزاری واع عراق، سرلشکر عبد الغنی اسدی فرمانده نیروهای مبارزه با تروریسم عراق افزود:عملیات نظامی نیروهای عراقی در شمال استان صلاح الدین و بخش های جنوبی موصل تا رسیدن به اهداف تعیین شده ادامه خواهد داشت.

نیروهای عراقی تاکنون موفق شده اند مجتمع البدو، ارتفاعات الباج و ورودی شرقاط را از دست داعش آزاد کنند و خسارت سنگینی به تروریست ها وارد کنند.

در همین حال فرماندهی عملیات نینوا روز گذشته از آزادسازی روستای حاج علی واقع در جنوب موصل و در حاشیه رود فرات خبر داد.
بر اساس اعلام فرماندهی عملیات نینوا از آغاز این عملیات تا کنون دستکم یکهزار و 400 تروریست داعشی به هلاکت رسیدند.

نیروهای عراقی از هفته ها پیش، همزمان با عملیات فلوجه در محور غربی، از جبهه جنوبی موصل عملیات دیگری را برای نزدیک شدن به شهر راهبردی الشرقاط که به دروازه جنوبی موصل معروف است، آغاز کرده اند و چندین کیلومتر به آن نزدیک شده اند.

ارتش عراق، از یک ماه پیش همزمان با عملیات آزادسازی فلوجه، سلسله عملیاتی را در شمال عراق آغاز کرده که تاکنون توانسته است ده ها روستا و بخش های مهم از جنوب موصل را از کنترل نیروهای گروه تروریستی داعش آزاد کند.



۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن