تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802687109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس تیم تکراری فصل پانزدهم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پرسپولیس تیم تکراری فصل پانزدهم




کمال کامیابی‌نیا که در پرسپولیس پا گرفت، برای برانکو چاره‌ای باقی نگذاشت جز نشاندن احمد نوراللهی روی نیمکت.





ایران ورزشی: کمال کامیابی‌نیا که در پرسپولیس پا گرفت، برای برانکو چاره‌ای باقی نگذاشت جز نشاندن احمد نوراللهی روی نیمکت. همین بازیکن اما در اردوی اوکراین آنقدر آماده نشان داد که پروفسور دیگر نمی‌تواند روی نیمکت بنشاندش. از همین رو در بازی‌های اخیر کامیابی‌نیا و نوراللهی را در بازی‌های تدارکاتی اخیر همزمان در میانه میدان به بازی گرفت و هیچ بعید نیست که در بازی‌های رسمی هم همین ترکیب را به میدان بفرستد.

به وجد آمده‌ایم از تماشای پرسپولیس؛ فارغ از اینکه حریفان تدارکاتی‌اش تیم‌های محلی اوکراین بود یا آنها را از لیگ‌های معتبر این کشور گزینش کرده بود.

پیش‌درآمد بازی‌های تدارکاتی‌ پرسپولیس در اوکراین، پیروزی 6 گله برابر پاراگ بود که شاید بهتر باشد آن را یک تمرین برای گلزنی به حساب بیاوریم، تا یک بازی. چه مثل یک بازی جدی بگیریمش و چه نه، گلزنی پرسپولیس چشمگیر بود؛ تیمی که آقای گل قالش گذاشته و به جای او هیچ مهاجمی جذب نکرده است.

تیم برانکو حالا بی‌نصیب است از آقای گل اما تا بخواهی، گلزن دارد. این را از پیروزی در همان بازی نه چندان جدی‌ برابر پاراگ می‌شود فهمید که هم علیپور، زاهدی، عالیشاه و احمدزاده گل زدند و هم سیدجلال و ماهینی. چهار تا از این گل‌ها در بازی با لکوموتیو اوکراین هم تکرار شد که این بار علیپور دو تا زد، زاهدی یکی و یک گل هم احمد نوراللهی.

تیم برانکو توانایی‌اش در گل زدن را در دومین بازی تدارکاتی خارجی‌اش به اثبات رساند. بازی با تیم دسته یکی آبولون را پرسپولیس با 5 گل برد؛ دو گل از وحید امیری و سه گل دیگر را هم احمدزاده، عالیشاه و زاهدی زدند. پرسپولیس نخستین شکست فصل را هم در بازی شنبه شب برابر یکی دیگر از تیم‌های لیگ یک اوکراین یعنی چرنیکوف تجربه کرد. در آن بازی امید عالیشاه یک گل زد اما پرسپولیس دو گل خورد و باخت. آن هم در حالی که علیپور با از دست دادن یک پنالتی کابوس فصل پیش را زنده کرد.

پرسپولیس از پنالتی‌های لیگ پانزدهم 9 تا سهم برد که تنها سه تا را به گل نشاند و حالا علیپور وحشت آن روزها را دوباره به جانش انداخته. اگر چه خود او و عالیشاه پیش‌تر در بازی با پاراگ و آبولون از روی نقطه پنالتی گل زده بودند. این را اما نمی‌توانیم تنها ضعف پرسپولیس بدانیم چرا که خط دفاعی این تیم هم در بازی‌های اخیر کم سوتی نداده.

در حالی که برانکو برای ممانعت از تشدید آسیب‌دیدگی سیدجلال در هر سه بازی تدارکاتی پرسپولیس در اوکراین او را روی نیمکت نشاند، جانشینان او تا توانستند اشتباه کردند که البته ناهماهنگی خط دفاع و غیبت سیدجلال حسینی- که برانکو از سر ناچاری آرام‌طبع را به جای او به بازی گرفته بود- شاید بهترین توجیه برای این اشتباه‌ها باشد. گل‌های خورده پرسپولیس اما توجیهی ندارد. پرسپولیس تا اینجای کار چهار بازی تدارکاتی انجام داده- در اردوی اوکراین و پیش از آن- و در این چهار بازی 6 گل خورده؛ چهار تا لوبانوف و دو تا هم بیرانوند.

پرسپولیس تغییرهایی داشته اما هر چه می‌بینیم، تکراری است از آنچه تیم فصل پیش به نمایش می‌گذاشت. تیمی که حتی منتقدانش اعتراف کردند به اینکه بهترین فوتبال را نمایش می‌دهد. تیمی که در موقعیت‌سازی نمونه بود و خوب هم گل می‌زد اما گل‌هایش شاید به اندازه نیمی از موقعیت‌هایش هم نبود. پرسپولیس را در بازی‌های تدارکاتی اخیر به خوبی فصل پیش دیدیم؛ با همه ضعف‌هایش. این تیم خوب گل می‌زند، خوب پنالتی می‌گیرد اما ‌به همان اندازه پنالتی‌ خراب کن است و متزلزل در دفاع.








تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن