تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815190499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام علت افزایش قیمت سکه و دلار


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: رییس اتحادیه طلا و جواهر دلیل افزایش مجدد قیمت طلا و سکه را افزایش قیمت ارز و افزایش تقاضا عنوان کرد.

به گزارش تراز ،محمد کشتی‌آرای در پاسخ به علت افزایش مجدد قیمت سکه نسبت به هفته گذشته اظهار کرد: قیمت سکه و طلا به نسبت قیمت جهانی آن و نیز قیمت ارز مشخص می‌شود. از روز گذشته مجددا قیمت ارز افزایش یافته که تاثیر خود را بر قیمت سکه و طلا گذاشته است.
 
وی ادامه داد: علاوه بر این مجددا تقاضا در بازار افزایش یافته و قیمت‌های جهانی نیز در حال نوسان است.
 
رییس اتحادیه طلا و جواهر همچنین در مورد روند ادامه‌دار تاثیر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بر قیمت طلا خاطر نشان کرد: هنوز تاثیرات رفراندوم پابرجاست و بازارهای جهانی تحت تاثیر این موضوع هستند.
 
کشتی‌آرای درباره پیش‌بینی خود از بازار طلا و سکه گفت: این موضوع هنوز قابل پیش‌بینی نیست و باید تا پنج‌شنبه که شاخص‌های اقتصادی آمریکا اعلام می‌شود، منتظر بمانیم.
 
بنابر این گزارش؛ سکه تمام طرح جدید با افزایش ۲۰ هزار تومانی در بازار امروز - یکشنبه - نسبت به روز گذشته به یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسیده است. همچنین دلار آمریکا با حرکت صعودی بار دیگر به مرز ۳۵۰۰ تومان نزدیک شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش حدود هزار تومانی نسبت به دیروز، بیش از ۱۱۴ هزار تومان داد و ستد می‌شود.


منبع: ایسنا







زمانبندی انتشار: 21 تير 1395 - 09:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن